×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
استکبار ستیزی شاخص اصلی انقلاب اسلامی است‌‌/ جوانان‌ باید بدانند آمریکا‌ ام‌الفساد است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فرمانده‌سپاه‌امام‌سجادعلیه‌السلام‌با بیان اینکه مبنای اعتقادی ما این است که در برابر طاغوت باید ایستاد افزود: از شاخصه های انقلاب اسلامی در باب ظلم ستیزی و عدالت خواهی که روند جهانی پیدا کرده است، ایستادگی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی بیان کرد: یکی از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تا کنون مبارزه با استکبار جهانی بوده است و واقعیت این است که ما به عنوان مظلوم، فریاد مظلومیت خود را با شعار مرگ بر آمریکا بلند کرده ایم، فتح لانه جاسوسی آمریکا که در ابتدای پیروزی انقلاب مرکزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود در واقع نماد این ظلم ستیزی و عدالت خواهی بوده است.

سردارسالاری تصریح کرد: لانه جاسوسی که ‌فتح‌شد، برخی مرعوب شدند ولی بنیانگذار انقلاب اسلامی با شجاعت و درایتی که داشت، از آن به عنوان انقلاب دوم مطرح و یاد کردند، آنچه که اتفاق افتاد هیمنه قدرت آمریکا را به هم ریخت و دانشجویان پیرو خط امام(ره) این لانه جاسوسی را تصرف کردند.

وی گفت: آمریکا می خواست قدرت نمایی کند اما با اعجازی در قرن، صحنه ابابیل تکرار شد و ماسه های کویر، مامور الهی شدند و تمام توطئه هایی آنان در صحرای طبس را خنثی کرد و منجر به شکست آنها شد،خدا خواست اوج قدرت نمایی آمریکا در صحرای طبس به بالاترین نقطه ضعف آنها در مقابل نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شود، ضربه شستی خوردند که اثرآن‌همچنان‌باقیست و هیمنه آنها را در دنیا درهم شکست.

وی افزود: شاخصه ظلم ستیری، استکبار ستزی و عدالت خواهی انقلاب اسلامی در دنیا درخشیده و تاثیرگذار بوده است، چهره مقاومت در منطقه تشکیل شده است و از همان آغاز حرکت مظلومانه ما که با شعار مرگ برآمریکا با انقلاب اسلامی آغاز شد، امروز به جایی رسیده که دشمن تریلیون‌ها‌دلار برای باز کردن جای پای خود در منطقه هزینه می کند و در نهایت نمی تواند و مجبور می شود مفتضحانه منطقه را ترک کند.

فرمانده‌سپاه‌استان‌هرمزگان با تاکید بر اینکه روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در یوم الله ۱۳ آبان به عنوان سرمایه ارزشمندی به نسل جوان منتقل شود، یادآور شد: نوجوان ما باید بدانند که برای چه انقلاب کردیم، تصویب کاپیتولاسیون نمونه ای از دلایل آن بوده است، نظام سلطه سرمایه های ما را به یغما می بردند، هر چه توانسته اند برای براندازی نظام اسلامی انجام داده اند و در هشت سال دفاع مقدس دنیا را برعلیه ما مسلح کردند و خدا خواست که ما بمانیم.

سردارسالاری‌ابراز کرد: ترور دانشمندان ما که عمل ناجوانمردانه ای بوده است،نشانه‌ضعف‌ووحشت‌دشمنان‌ازنظام‌به‌شمارمی‌آیدو امروز اگر با مشکلات اقتصادی روبرو هستم عمده آن برخاسته از نقشه های استکبار جهانی است و نسل جوان ما باید بداند که آمریکا، ام الفساد و شیطان بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم این تنفر خود را از استکباری جهانی ابراز کنیم و در یوم الله ۱۳ آبان به نمایش گذاشته شود، البته این تنفر امروز در جهان و منطقه فراگیر شده است، شعار مرگ بر آمریکا گفتن در سطح جهان گسترش یافته است و امید است که مبارزه مردم مظلوم و مستضعف نقطه آغازی برای بسیج مستضعفین جهان علیه استکبار جهانی و زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.