×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خیران با فکر، اندیشه و همت بلند خود وارد عرصه مهم نهضت مدرسه سازی شده اند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در بیست و سومین جشنواره ملی تجلیل از خیران مدرسه ساز کشور و استان هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانسی، با اشاره با کار ارزشمند خیران در امر مدرسه سازی، عنوان کرد: خیران با فکر، اندیشه و همت بلند خود و با روحیه ایثار، گذشت و انفاق گونه خود وارد عرصه بزرگ و مهم مدرسه سازی شده اند.

وی در همین خصوص، افزود: خیر بودن به معنای بزرگ بودن روح است که با اقدامات خیر خود به مبدا خیر مطلق نزدیک هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تقویت اطمینان بین خیران و دستگاه اجرایی نقش مهمی در جذب کمک های خیران دارد که نیازمند اهتمام ویژه است.

رئوفی با اشاره به به اهمیت نهاد مدرسه، تصریح کرد: در دنیای کنونی مهمترین و بهترین سرمایه گذاری برای رشد، توسعه، تمدن سازی، کار آفرینی و افزایش بهره وری سرمایه گذاری روی مدرسه و نظام تعلیم و تربیت است.

وی گفت: علم و دانش نقش بسزایی در تقویت ملی کشورها در عرصه جهانی دارد و کشورهای موفق شده اند مسیر توسعه را طی کنند که به علم و دانش بها داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بزرگترین وقف ها در کشورهای توسعه یافته وقف علم و دانش است و بسیاری از شرکت های بزرگ و شناخته شده بین المللی بخش مهمی از درآمد خود را وقف علم و دانش کرده اند که عاملی مهم در رشد روز افزون این کشورها بوده است.

در پایان این مراسم از جمعی از خیران مدرسه ساز استان هرمزگان با اهدا لوحی تجلیل بعمل آمد.