×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های هرمزگان معرفی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رضا مدرس در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان، با بیان اینکه تغییر در مدیریت، لازمه پویایی و تحرک در سازمان ها است، گفت: چرخش نخبگان فرصتی را فراهم می کند که سازمان دچار تحول اساسی شود و مدیرعامل جدید نیز باید این تحول را در ابعاد مختلف ایجاد کند و بتواند سازمان را در مسیر تعالی به پیش ببرد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان در شرایط مساعدی به سر می برد و انتظار این است که با توجه به نگاه تحول گرایانه دولت سیزدهم، جهش بزرگی در ساختار این سازمان مهم و اثرگذار رخ بدهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در دوره هیئت مدیره فعلی سازمان همیاری شهرداری های استان، مسیر گذشته باید با نگاه توسعه ای تداوم داشته باشد و اعضای جدید هیئت مدیره با ارائه راهکارها و تصمیم گیری خلاقانه، زمینه رشد در شاخص های مختلف را فراهم کنند.

مدرس اظهار امیدواری کرد همگرایی و تعامل اعضای هیئت مدیره، زمینه شکوفایی و رخداد اتفاقات بزرگی را که در شان مردن و ساختار اجرایی استان هرمزگان باشد، فراهم کند.

در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مجید حبیبی مدیرعامل پیشین سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان، احکام سید هاشم توانا به عنوان مدیرعامل سازمان و صفر صادقی پور به عنوان دبیر شورای سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان به آنان اعطا شد.

برچسب ها :