×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر اجرای عادلانه و بدون تبعیض احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و گفتگو نمودند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به سابقه تاریخی شهر بندرعباس به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز بندری ایران در حاشیه تنگه هرمز و خلیج فارس اظهار داشت: نوار ساحلی گسترده بندرعباس، این شهر را به جاذبه ای برای فعالیت های تفریحی و تجاری تبدیل نموده است که در صورت توسعه زیرساخت ها، نظر گردشگران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

علی صالحی با تأکید بر نقش مهم گردشگری در رشد فعالیت های اقتصادی در کلان شهرها افزود: توسعه پایدار گردشگری شهری و مديريت خردمندانه آن، نيازمند برنامه ريزی دقیق و منسجم در این خصوص می باشد.

وی در ادامه با یادآوری لزوم پاسخگویی به موقع و سریع به مطالبات شهروندان، خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، بیان داشت: نظارت شورای شهر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است و پارلمان شهری می‌تواند به شهرداری در جهت پیشگیری از تخلفات و ایجاد شفافیت مالی کمک شایانی نماید.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهر بندرعباس از جمله مشکل روشنایی معابر در برخی نقاط این شهر و لزوم ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر، رسیدگی فوری به این موضوع و افزایش کیفیت ارائه خدمات در این خصوص را خواستار شد.

علی صالحی تصریح کرد: با پیگیری دستگاه قضایی استان هرمزگان، صنایع غرب بندرعباس ملزم شده اند در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود برای هدایت فاضلاب از تصفیه خانه جهت مصارف صنعتی و همچنین تأمین منابع مالی این پروژه اقدام نمایند که در این راستا؛ انتظار می رود شهرداری بندرعباس نیز ضمن مشارکت فعال در این طرح،کمک به دستگاه های متولی جهت ساماندهی شبکه فاضلاب را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر اجرای عادلانه و بدون تبعیض احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها نیز تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: پیگیری رفع مشکلات محلات کمتر برخوردار و ساماندهی و رفع معضلات بافت فرسوده یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اسرع وقت به آن پرداخته شود.

شایان ذکر است؛ در جریان این دیدار؛ مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور رفع مشکلات محلات و مناطق کمتر برخوردار و محروم شهر بندرعباس، به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های خود برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان بندرعباسی پرداخت.

همچنین در ادامه، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در خصوص مسائل مرتبط با حوزه مدیریت شهری و برنامه های این شورا به منظور تعامل و همکاری هر چه بیشتر با دستگاه قضایی استان هرمزگان، مطالب و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

برچسب ها :