×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بازدید میدانی با مردم زلزله زده دیدار و گفتگو و بر تسریع در روند توزیع چادر بین مردم این منطقه تاکید کرد.

وی از مسئولان مربوطه خواست بصورت میدانی در محل حضور داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه گفت : ما تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود هر چه بیشتر عزیزان زلزله زده به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: زمان حال، زمان ساخت و ساز است و مردم زلزله زده نباید امید خود را از دست بدهند؛ جامعه روحانیت استان هرمزگان تمام قد کنار این عزیزان خواهند بود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه اظهار کرد:در بحث توزیع چادر اگر کمبود وجود داشته باشد هلال احمر میتواند از استان های همجوار استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مدیریت زمان در بحران بسیار حائز اهمیت است و اگر خدمات در زمان خود انجام نپذیرد مانند نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در جریان این بازدید میدانی با خانواده زلزله زده دیدار و ابراز همدردی کرد و بر پیگیری حل مشکلات آنان تاکید داشت

برچسب ها :