×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
هزینه در حوزه فرهنگ و رسانه سرمایه گذاری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اعضای هیئت مدیره  انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با شهردار بندرعباس دیدار کردند .

در این دیدار مهدی نوبانی با اشاره به اینکه مسئولیت و خدمت به مردم را لطف الهی میدانم، گفت : هنوز کمتر از 30روز کاری را سپری کرده ایم اما در همین مدت کوتاه تلاش بر انجام خدمت بی منت و جلب رضایت الهی اصل بوده است . شهردار بندرعباس افزود : انضباط مالی ، اصلاح ساختار اداری ، ساماندهی نیروی انسانی  وبهره گیری از خدمات الکترونیک در ارائه خدمت در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود .

شهردار بندرعباس  با تاکید بر اینکه امکانات شهرداری متعلق به مردم است ،افزود : برای توسعه خدمات سه برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تدوین شده که نتیجه آن رضایت مندی شهروندان خواهد بود . البته در این 4ماهه تا فرارسیدن سال نو در حوزه سیما و منظر ،تکمیل پارکها و پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد .

معتقدم رونق گردشگری و ساماندهی بافت فرسوده باید با جدیت دنبال شود .مهندس نوبانی گزارشی از وضعیت شهرداری را ارائه و تصریح کرد :متاسفانه شهرداری 2500میلیارد تومان بدهی دارد که رقم بسیار بالایی و حدود 5800نیرو در این نهاد اشتغال دارند که می طلبد با هوشمندی و دقت آنرا مدیریت نمود . کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در حوزه منابع انسانی یکی از راهکارهاست . وی با اشاره به لزوم تقویت حوزه فرهنگ شهروندی و حمایت از رسانه ها گفت : معتقدم هزینه در حوزه فرهنگ و رسانه سرمایه گذاری است .البته در هزینه کرد از هر رفتارباندی و تیمی باید پرهیز کرد .رسانه ها را همکار خود می دانیم و بر ضرورت تعامل بیشتر با همه رسانه ها نه رسانه های خاص تاکید  داریم .

غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با اشاره به عقب ماندگی های بندرعباس گفت :در سال 1995بندر کوبه ژاپن بر اثر افنجار تخریب شد ولی ظرف 26سال در زمره ده بندر زیبای دنیاست ، بندر بارسلونا، مونترئال ،ونکوور و میامی نمونه دیگر است اما بندرعباس با موقعیت بهترحتی در ایران به عنوان شهری توسعه یافته نیست .اشکال در چیست ؟  عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با اشاره به اشکالات موجود افزود : بخشی نگری ، جابجایی های سریع مدیریتی ، تراکم نیرو و عدم شفافیت در عملکردهاست . چرا باید یک رسانه صدهامیلیون تومان از حق مردم به جیب بزند و دهها رسانه هزینه چاپ نداشته باشند ، چرا شهروند از مبلمان شهری حراست و نگهداری نمی کند ، در حوزه فرهنگ شهروندی چه برنامه ای اجرا شده است ؟ در حالی که سازمان عریض طویل فرهنگی دارید ، چرا شهروندان در پرداخت عوارض رضایت ندارند ؟ این سئوالاتی است که باید با یک دید تخصصی پاسخ داده شود . معتقدیم افزایش فرهنگ شهروند و حمایت از رسانه ها به کاهش هزینه های مدیریت شهری کمک شایان ی کند .

عبدالعلی پور اشرف نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان گفت : تشکل رسانه ای ما هرگز وارد مسایل سیاسی و صنفی نمی شود و برای توسعه استان هرمزگان و شهر بندرعباس در کنار مدیران بوده و خواهد بود . نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان افزود : انعکاس و بازتاب عملکردها در رسانه ها موجب افزایش اعتماد عمومی می شود و در این راستا از همه مدیرانی که خدمت صادقانه را در دستور کار قرار دهند حمایت می کنیم .

حسین روحی دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در این نشست گفت : برخی با استفاده از نام تشکل های صنفی به منافع خود می اندیشند .در حالیکه هدف از بنیان این تشکلات ،تلاش در جهت تحقق خواسته های بحق اعضاست . دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان افزود : انجمن صنفی روزنامه نگاران از سال 1396فعالیت خود را آغاز کرده و امروز به جرات می توان گفت تشکلی قوی ، موفق و مقتدر است که اقتدار و توفیقات بدست آمده محصول همدلی و وحدت اعضا است . تلاش کرده ایم صدای رسانه باشیم و اگر امتیازی هم باشد برای همه اعضاست .روحی با اشاره به ضرورت تعامل بیشتر شهرداری با رسانه ها تصریح کرد : نگاه عدالت محور در حمایت از رسانه ها و حوزه فرهنگ باید حاکم شود متاسفانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده و همین امر موجب فاصله بین مدیران و رسانه ها شده است . در این دیدار اعضای هیئت مدیره با قدردانی از انتصاب یک فعال رسانه ای در مسئولیت روابط عمومی برای شهردار و موجب مدیران شهرداری آرزوی موفقیت کردند .

برچسب ها :