×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آواربرداری در پنج پهنه با مدیریت و ساختار اجرایی مجزا در مناطق زلزله زده آغاز شده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی معاون عمرانی استانداری، فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران اجرایی عازم بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین بندرعباس شد.

وی امروز با حضور در شهر فین، روستای رضوان، روستای سرزه و گیشان غربی، به صورت میدانی نحوه اسکان و ارائه خدمات به زلزله زدگان را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه به منظور تسریع در آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده، این مناطق به پنج پهنه تقسیم شده است، گفت: مدیریت و ساختار اجرایی مجزایی برای هر یک از این پهنه ها پیش بینی شده است.

وی افزود: در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی بحران که بیشترین میزان تخریب را داشته است، پس از مرحله آوار برداری ، عملیات خاکبرداری و حرف پی واحدهای مسکونی شروع شده و تا شامگاه امروز عملیات بتن ریزی آغاز می شود.

دوستی اظهار امیدواری کرد، آوار برداری در سایر مناطق نیز به سرعت پایان یابد که بتوان عملیات اجرایی احداث واحدهای آسیب دیده را در چهار منطقه دیگر نیز آغاز کرد.

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به سرعت آوار برداری، پیش بینی ما این است که تا پایان هفته آتی، عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در بخش زیادی از این مناطق شروع شود.

برچسب ها :