×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیج اصلی‌ترین بازو و یار مردم در شرایط گوناگون است/ نقش آفرینی پررنگ بسیج و سپاه در زلزله فین مشهود است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، نمایشگاه هفته بسیج با رویکرد دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات در هرمزگان صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، رئیس کل دادگستری هرمزگان، دادستان مرکز استان هرمزگان، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و سایر مسئولان نظامی و انتظامی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع بندرعباس گشایش یافت.

استاندار هرمزگان طی بازدیدی پنج ساعته خود از این نمایشگاه، ضمن گفت و گو با بسیجیان شهرستان های مختلف استان، ظرفیت ها و توانمندی های قرارگاه های بسیج محلات و دستاوردهای آنان را از نزدیک بررسی کرد.

مهدی دوستی، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه “بسیج یکی از اصلی‌ترین ستون‌های نگهدارنده جمهوری اسلامی ایران است” اظهار کرد: بسیج با‌ گذشت زمان تغییر نقش داده و بنا به ضرورت در هر جایی که کشور احساس نیاز کند، حضور دارد.

وی افزود: هر جا مشکلی برای مردم وجود دارد بسیج و بسیجی ها را مشاهده می‌کنیم که در حال تلاش برای حل کردن آن هستند.

استاندار هرمزگان با اشاره به حضور پررنگ بسیج در عرصه های مختلف، بیان کرد: در زمینه محرومیت زدایی، زلزله، سیل و شیوع بیماری‌های همه گیر، و هر اتفاقی که در کشور رخ می‌دهد و نیازمند حضور بسیجیان باشد، شاهد حضور بسیج هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین بازو و یار مردم در شرایط گوناگون بسیج است؛ همانطور که در زلزله فین شاهد نقش پر رنگ بسیج و سپاه در همه مراحل و از دقایق اولیه زمین‌لرزه در کنار مسوولان محلی بودیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: هیچ فاصله‌ای بین ما به عنوان بخش دولتی و بسیج وجود ندارد؛ دولت، ارتش،‌ سپاه و بسیج در کنار هم برای حل مشکل‌های مردم تلاش می‌کنند.

دوستی اضافه کرد: نقش بسیج در همه عرصه ها مشهود است و با خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی که انجام می‌شود، شاهد نقش پررنگ تر بسیج در جامعه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: قرارگاه تحول ایده خوب و مترقی محسوب می شود؛ اینکه تحول را بتوان از بخش‌های کوچک جامعه رقم زد اتفاق مبارکی در راستای توانمندسازی و حل مشکل‌های مردم است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: مجموع اتفاق‌هایی که در حوزه شبکه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و سازندگی توسط بسیح رخ داده، می تواند تحول بزرگی را در گام اول در محله‌ها و در گام بعدی در کشور ایجاد کند.

برچسب ها :