×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روحانیان بسیجی جانانه از مرزهای عقیدتی و بصیرتی نظام دفاع می کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار اباذر سالاری روز سه شنبه به مناسبت هفته بسیج درهمایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی افزود: اوج عظمت و خودباوری و عزت بسیج را در هشت سال دفاع مقدس می بینیم، همان دانشگاهی که فارغ التحصیلان بزرگواری را تربیت کرد که همه این ها را مدیون راهنمایی ها و رشادت های علما و روحانیان به عنوان مرزداران و پرچمداران عقیده است.
وی بیان داشت: بسیج توانسته در هشت سال دفاع مقدس جایگاه واقعی خود را به همگان به اثبات برساند و امروز شاهد ثمره عزت، برکت و توسعه تفکر بسیجی در اقصی نقاط دنیا و در بلاد اسلامی هستیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: امروز هم که در آستانه دهه پنجم انقلاب هستیم این نیاز و ضرورت جامعه ماست که طلبه ها و اساتید بسیجی به مقوله های جدیدی که دشمن متوجه ما کرده است، توجه بیشتری بکنیم.
سردار سالاری گفت: جنگ امروز جنگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و شما طلبه ها و اساتید بسیجی همانطوری که در دفاع مقدس با پرچمداری زمینه فائق آمدن بر دشمن را به ما آموختید، در این برهه کنونی نیز پیشتاز هستید و این عنایت را خواهید داشت که بتوانید با قوت بیشتری دست جوانان را بگیرید و از فضای ظلمات فرهنگی به سمت نور ببرید.
وی ادامه داد: امروز در مکانی هستیم که دستاوردهای قرارگاه‌های تحولات محلات هرمزگان با محوریت مساجد و پرچمداری امامان جمعه و جماعت از دورافتاده ترین نقاط استان (در مسجد جامع بندرعباس) به نمایش گذاشته است که این حرکت جهادی و مردمی به تاسی از فرهنگ نبوی مورد توجه همگان در سراسر کشور قرار گرفته است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای عزیز کشورمان در مسائل دفاعی و امنیتی امروز هیچ دغدغه ای نداریم سربازان بسیجی و نیروهای مسلح کشورمان محکم و استوار در مقابل استعمار ایستاده اند و گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده اند اخیرا هم حرکت ذلیلانه آن ها را دیده اید که نیروهای دریایی در استان هرمزگان پا بر گلوی آن ها گذاشته اند.
سردار سالاری ادامه داد: امروز به لطف الهی و برکت خون شهیدان گرانقدر و به رهنمودهای امامین انقلاب و سکانداری رهبرمعظم انقلاب، هیچ قدرتی جرات تعرض به این نظام و انقلاب را ندارد و نخواهد داشت.
وی گفت: بسیجیان و سپاهیان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه گوش به فرمان و انگشت به ماشه منتظر فرمان ولی امر مسلمین هستند و تا فرهنگ بسیجی و فرهنگ تفکر بسیجی در ذهن جوانان های این مرز و بوم ساری و جاری است؛ حادثه کربلا هیچ وقت در این نظام تکرار نخواهد شد و با قوت این مسیر را ادامه خواهیم داد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابرازداشت: به لطف الهی از کوچه پس کوچه های ناشیانه دشمن که در قالب تهاجم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، گذر خواهیم کرد و به تمدن نوین اسلامی دست خواهیم یافت.

برچسب ها :