×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جلسه شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، جلسه شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری استان هرمزگان به ریاست سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری هرمزگان برگزار شد.
در این نشست فیروزی با اشاره به تشکیل کارگروه مقررات زدایی به ریاست استاندار و دبیری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، عضویت دادستان و سایر دستگاه‌های نظارتی و دستگاههای مربوطه گفت: سیاست استان در حوزه سرمایه گذاری با محوریت «مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی» خواهد بود و هر آنچه در مورد سرمایه گذاری در استان اتفاق می افتد باید تحت نظارت مرکز خدمات سرمايه گذاری باشد. وی افزود تلاش خواهیم کرد امنیت سرمایه گذاری در سطح استان را تقویت کنیم.
دسینه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و نائب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز با بیان اینکه هیچ راهی برای برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی کشور غیر از بهبود فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاری وجود ندارد گفت: فلسفه وجودی مرکز خدمات، حمایت از سرمایه گذاران و رفع مشکلات آنان است و برای یکپارچه شدن داده ها و بانک اطلاعاتی قابل اتکا در این مرکز به عنوان کانون مراجعه سرمایه گذاران، همه دستگاه های اجرایی باید با مرکز خدمات همکاری کنند.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور با کسری بودجه مواجه است افزود توسعه و بهبود محیط کسب و کار و جذب سرمایه گذار یکی از بهترین روش هاست که در کنار آن دولت می تواند با فراهم نمودن محیط و ارائه فرصت های سرمایه گذاری و به تبع آن جذب سرمایه گذار، سهم خود را از طریق مالیات دریافت نماید که روشی مرسوم در دنیا به شمار می رود.

برچسب ها :