×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشاور استاندار هرمزگان در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات منصوب شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدى دوستی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدرضا باوقار، آورده است:

با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آيت الله العظمى خامنه ای (مدظله العالی) ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفيت های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظايف قانونی، موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدرضا باوقار، اهل استان هرمزگان و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مذاهب اسلامی از دانشگاه قم و استاد حوزه و دانشگاه است.

وی در حال حاضر مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان است و مسئوليت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان، مدیر گروه های علمی دانشگاه ادیان قم، مدیر گروه علمی پژوهشکده باقرالعلوم و پژوهشکده حج و زیارت قم را نیز در کارنامه دارد.

برچسب ها :