×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیران فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان جاسک با حضور مسئولان محلی، علما،مردم ، معتمدین محلی و نیروهای نظامی و انتظامی، با اشاره به اهمیت مسئولیت در دین مبین اسلام، عنوان کرد: پذیرش مسئولیت در نگاه مولای متقیان علی (ع) سپردن امانت الهی است و دوره مسئولیت ها سریع سپری می شود.

وی افزود: در چند سال اخیر به دلیل تحریم های شدید اقتصادی دشمنان، شیوع ویروس کرونا و برخی مشکلات دیگر پیشبرد امور را در شهرستان ها برای فرمانداران با تنگنا مواجه کرده بوده که فرمانداران با بسیج امکانات و بهره گیری از ظرفیت های مردمی مسائل شهرستان ها را به خوبی پیش بردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: فرمانداران وظایف گسترده ای در حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی دارند که اهمیت این جایگاه را دو چندان کرده است.

رئوفی، تصریح کرد: هم فرماندار سابق و هم فرماندار جدید شهرستان جاسک از نیروهای توانمند وزارت کشور و افرادی اخلاق مدار و مردمی هستند.

وی اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم مهمترین رسالت مدیران به ویژه فرمانداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهرستان جاسک دارای مردمی قدرشناس، نجیب، بزرگوار و صادق است و ضروری است مدیران فرصت خدمت به این مردم را غنیمت بشمارند.

در پایان این مراسم علی مهرانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان جاسک معرفی و با اعطا لوحی از زحمات محمد رادمهر فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

برچسب ها :