×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
جمعه های مردمی: سفر استاندار هرمزگان به شهرستان رودان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با استقبال غلامپور فرماندار شهرستان رودان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی امام جمعه بخش رودخانه، بخشدار رودخانه و جمعی از مدیران وارد شهر زیارتعلی بخش رودخانه شدند و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شهدا، یاد و خاطره شهیدان بزرگوار این بخش را گرامی داشتند.

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه های راهسازی در بخش رودخانه شهرستان رودان/تامین اعتبار تکمیل پل بیدان در دستور کار قرار گرفت

در بازدید مهندس مهدى دوستی استاندار هرمزگان از پل بیدان بخش رودخانه شهرستان رودان، تامین اعتبار این پروژه جهت تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت. این پروژه به 16 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار هرمزگان همچنين از جاده زیارتعلی به فاریاب بازدید کرد. این جاده به طول 16 کیلومتر روکش آسفالت شده و خاکریزی مابقی در دست انجام است.

دوستی، جاده محمد آباد، سرکروکان، ماشنگی را نیز مورد بازدید قرار داد.

بازدید استاندار هرمزگان از شرکت بسته‌بندی خرما و مرکبات در بخش رودخانه شهرستان رودان

مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رودان و دیگر مدیران، از شرکت بسته‌بندی خرما و مرکبات نگین هرمزگان در بخش رودخانه شهرستان رودان، بازدید کرد.

این مجموعه با ظرفیت 15 هزار تن بسته‌بندی خرما و مرکبات، در حال فعالیت است.

بازدید استاندار هرمزگان از جاده ارتباطی بخش رودخانه شهرستان رودان تا مرز استان های هرمزگان و کرمان

مهدى دوستی استاندار هرمزگان به همراه حاج حسین رئيسی نماينده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رودان و دیگر مدیران، از جاده ارتباطی زیارتعلی و رودخانه بر در بخش رودخانه شهرستان رودان تا مرز استان های هرمزگان و کرمان، بازدید کرد.

این جاده به طول ۲۸ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر آن احداث شده و برای ۱۰ کیلومتر باقیمانده، حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دیدار استاندار هرمزگان با مردم روستای ماشنگی بخش رودخانه شهرستان رودان و بررسی درخواست های مردمی

مهدى دوستی استاندار هرمزگان، ضمن دیدار و بررسی درخواست های مردم روستای ماشنگی بخش رودخانه شهرستان رودان، دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشكلات مردم این روستا در زمینه مالکیت اراضی و تامین آب را صادر کرد.

بازدید استاندار هرمزگان از کارخانه فرآوری کرومیت در شهرستان رودان/دیدار و رسیدگی به درخواست های مردم روستای صحرارود فاریاب

مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه حاج حسین رئيسی نماينده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رودان و دیگر مدیران، از کارخانه فرآوری کرومیت در شهرستان رودان، بازدید کرد.

این کارخانه فرآوری کرومیت با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و ظرفیت‌تولید ۱۰ هزار تن در سال در حال فعالیت است.

استاندار هرمزگان همچنین پس از این بازدید ضمن دیدار با مردم روستای صحرارود فاریاب شهرستان رودان، در خواست ها و مشکلات آنان در زمینه آب کشاورزی، آب شرب، اشتغال و مسائل اجتماعی را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه گلخانه هیدروپونیک در شهرستان رودان

مهدى دوستی استاندار هرمزگان به همراه حاج حسین رئيسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامى، فرماندار شهرستان رودان و دیگر مدیران، از پروژه گلخانه هیدروپونیک در شهرستان رودان، بازدید کرد.

این پروژه گلخانه هیدروپونیک به مساحت ۱۰ هکتار و با سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان، در حال اجراست.

استاندار هرمزگان در این بازدید مسائل و مشکلات این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

حضور استاندار هرمزگان در نماز جمعه شهرستان رودان؛

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، همراه با اقشار مختلف مردم رودان، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت.

استاندار هرمزگان پس از برگزاری نماز جمعه، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم و رسیدگی به درخواست‌های آنان، در سخنانی در جمع مردم رودان با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و معادن در این شهرستان، عنوان کرد: جذب سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و همچنین معادن و تکمیل زنجیره فرآوری مواد معدنی، به عنوان اولویتی مهم برای شهرستان رودان پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری تکمیل پروژه‌های زیرساختی در این شهرستان، ادامه داد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام، به سرعت و در کوتاه مدت، آماده بهره‌برداری شوند.

استاندار هرمزگان افزود: تامین آب و ارتقای آموزشی نیز به عنوان دو اولویت اصلی در هرمزگان، در دست پیگیری است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان در خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از مهندس دوستی استاندار هرمزگان، بیان داشت: بازدید مسئولان از شهرستان‌ها و مناطق مختلف و حضور در بین مردم، موجب دلگرمی مردم و آشنایی مسئولان با مشکلات از نزدیک و تصمیم‌گیری بهتر در جهت پیگیری مسائل می‌شود.

استاندار هرمزگان همچنین پس از برگزاری نماز جمعه، از نفرات برتر کنکور سراسری و برگزیدگان جشنواره‌های دانش آموزی در شهرستان رودان، تجلیل و قدردانی کرد.

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه‌های راهسازی در بخش جغین شهرستان رودان

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رودان و دیگر مدیران، از پروژه‌های راهسازی در بخش جغین شهرستان رودان، شامل محور آبنما – جغین، محور ارتباطی پاسفید-بجگوئیه، محور ارتباطی و پل جاده بخش جغین به بخش توکهور و هشتبندی، بازدید و وضعیت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

دیدار استاندار هرمزگان با جمعی از مردم و اعضای شوراهای اسلامی بخش جغین شهرستان رودان/بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی

مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رودان و دیگر مدیران، در بازدید از بخش جغین شهرستان رودان با جمعی از مردم و اعضای شوراهای اسلامی این بخش دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدار، ضمن بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، دستورات لازم را به منظور پیگیری مسائل و رفع مشکلات، صادر کرد.

صدور مجوز چهار حلقه چاه برای زیر کشت بردن 250 هکتار اراضی کشاورزی با هدف تولید و اشتغال‌زایی، تکمیل پروژه گلزار شهدای جغین، چمن مصنوعی زمین ورزشی شهدای جغین، احداث سالن ورزش های رزمی، تکمیل سالن ورزشی روستای پالور، احداث بلوار جغین شمالی و جنوبی، تکمیل پل و محور مواصلاتی بخش جغین به بخش توکهور و هشتبندی، تکمیل محور ارتباطی دشت صفا و تکمیل پل روستای ناصر آباد، از جمله درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود.

برچسب ها :