×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسن ماندگاری سرپرست اداره کل حراست استانداری شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهندس مهدی دوستی در آیین تکریم عباس ماژین مدیر کل حراست سابق استانداری و معارفه حسن ماندگاری سرپرست جدید اداره کل حراست استانداری با بیان اینکه اولویت مجموعه حراست باید بر پیشگیری از فساد باشد ؛ تاکید کرد: انجام این رسالت خطیر، امر بسیار مهمی است و تقویت این بستر با توجه به تاکید رئیس جمهوری محترم مبنی بر مبارزه با فساد و تقویت خدمات رسانی سالم به مردم اهمیت زیادی دارد و معتقدم با فساد نیز باید برخورد جدی شود.

استاندار هرمزگان با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق به جهت اقدامات گذشته وی و همچنین همراهی در سفرهای شهرستانی جمعه ها که از سحرگاه، مجموعه دولت در استان را جهت پیگیری و رفع مشکلات مردم همراهی می کرد؛ تصریح کرد: هرمزگان با توجه به اینکه مزیت های اقتصادی، ویژه و خاص دارد نیازمند نظارت همه جانبه است و باید با اصلاحات فرایندی سازمان از حقوق بین المال صیانت شود و به گونه ای برنامه ریزی شود که امکان تخلف و انحراف وجود نداشته باشد.
مهندس دوستی با اشاره اینکه به عنوان نماینده دولت در برخورد با فساد بدون توجه به گرایش سیاسی اقدام شود، تصریح کرد: ضمن پیشگیری و برخورد با فساد باید مرز ظریف صیانت از بیت المال و حفظ آبروی مردم نیز رعایت شود.

وی چرخش در مناصب مدیریتی را امری طبیعی عنوان کرد و گفت: امروز ما در این مسند تکیه زده ایم و فردا شخص دیگری خدمتگزار مردم خواهد بود بنابر این همه باید برای رفع و پیگیری مشکلات مردم و خدمت به خلق تلاش کنیم.

✅ در این مراسم حسن ماندگاری از نیروی‌های توانمند هرمزگان با سابقه بیش از دو دهه کار در حراست به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری معرفی و از زحمات عباس ماژین قدردانی شد.

برچسب ها :