×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

مهدی دوستی در این پیام آورده است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر یادآور حرکت ماندگار استکبارستیزانه دانشجویان این سرزمین و شهادت تعدادی از دانشجویان عزیز در راه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته در جامعه، با پیروی از حضرت امام خمینی(ره)، نقش بسیار مهم و موثری در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن با تسخیر لانه جاسوسی، در بیرون راندن استکبار از این سرزمین داشتند و همچنین در دوران دفاع مقدس شاهد جانفشانی و ایثار دانشجویان در دفاع از ایران اسلامی بودیم که شهدای بسیاری را نیز در این راه تقدیم نمودند.

پس از این دوران نیز، تلاش و جهاد دانشجویان انقلابی ایران اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب رشد و پیشرفت های گوناگون علمی و فناوری در کشور عزیزمان شده است.

بی‌گمان برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف باید جایگاه بسیار مهم دانشجویان را هرچه بیشتر مورد توجه قرار دهیم و زمینه را برای شکوفایی بیشتر استعدادها و توانمندی‌های این قشر فراهم سازیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان بزرگوار به ویژه دانشجویان هرمزگانی تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت‌ این عزیزان در راه تعالی بیشتر ایران اسلامی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

برچسب ها :