×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین المللی استان هرمزگان با اولویت توجه به خواسته های بخش خصوصى هدف‌گذاری شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی فیروزی در نشست کمیته تخصصی روابط خارجی اقتصادی و تجاری استان هرمزگان با تاکید بر اينكه بايد برای روابط اقتصادی و تجاری استان هرمزگان با دیگر کشورها هدف گذاری کنیم، عنوان كرد: روابط اقتصادی و تجاری استان هرمزگان با دیگر کشورها باید طبق اولویتی که توسط اتاق های بازرگانی و تعاون به عنوان نمايندگان بخش خصوصى استان اعلام می شود، به صورت هدفمند توسعه یابد.

وی ادامه داد: خواسته های مشخص بخش خصوصى در راستای توسعه تجارت با دیگر کشورها، در دیدارهای استاندار محترم هرمزگان با سفرای این کشورها، مطرح و پیگیری می شود.

سرپرست معاونت هماهنگى امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به وجود ظرفيت بزرگ بندر شهید رجایی به عنوان دروازه صادرات و واردات کشور، بر لزوم استفاده از این ظرفيت و دیگر توانمندی های استان در راستای توسعه تجارت خارجی تاکید کرد و افزود: بازاریابی و معرفى مناسب محصولات تولیدی استان هرمزگان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

فیروزی با بیان اینکه شرکت های توسعه سرمایه گذاری، تجارت و ارتقای بهره وری باید توسط بخش خصوصى در هرمزگان فعال شوند، تصریح کرد: نیاز است طرح مشخص برای جذب سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان، داشته باشیم.

برچسب ها :