×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت روز پرستار

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، استاندار هرمزگان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید مدافع سلامت، فرارسیدن فرخنده سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری “سلام الله علیها” و روز پرستار را به آحاد مختلف مردم به خصوص پرستاران بزرگوار استان هرمزگان تبریک گفت و از تلاش های همه پرستاران تشکر و قدردانی کرد.

مهندس مهدى دوستى در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پرستار فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تجلیل از این قشر پرتلاش در جامعه است که با سرلوحه قرار دادن سیره حضرت زینب کبری “سلام الله علیها” ، همواره برای صیانت از سلامت مردم در حال تلاش هستند.

پرستاران شریف ایران اسلامی در مقاطع مختلف اوج ایثار خود در راه خدمت به مردم را به منصه ظهور رسانده اند که دوران دفاع مقدس و همچنین دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، نمونه های بارزی از فداکاری های پرستاران را نمایانگر بوده است.

طی نزدیک به دو سال اخیر با همه گیری ویروس کرونا، این پرستاران بزرگوار بودند که در خط مقدم مقابله با این ویروس، به پرستاری از بیماران مبتلا به کرونا پرداختند و در راه دفاع از سلامت مردم، شهدای بسیاری را تقدیم نمودند.

امروز کنترل و مدیریت بیماری کرونا، علاوه بر واکسیناسیون حداکثری، مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه فعلان در عرصه بهداشت و درمان به ويژه پرستاران است و برای کمک هرچه بیشتر به این عزیزان و قدردانی از آنها لازم است که همه ما همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن را جدی بگیریم.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید مدافع سلامت و تبریک فرخنده سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری “سلام الله علیها” و روز پرستار به آحاد مختلف مردم به خصوص پرستاران بزرگوار استان هرمزگان، از تلاش های همه پرستاران تشکر و قدردانی می نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را آرزومندم.

برچسب ها :