×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
اهدای 22 کانکس به مدارس زلزله زده فین توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سیدفخرالدین هاشمی صبح امروز در آیین اهدای کانکس به مدارس زلزله زده فین اظهار کرد: با همیاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد22 کانکس به مدارس زلزله زده منطقه فین و روستای سیاهو اهداء شد.
وی همچنین افزود: پس از زلزله فین تعداد31 کلاس درس که مربوط به دهه 50 و 60 بوده مورد آسیب جدی قرار گرفت که بنا شد این مدارس بازسازی شود.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ادامه داد: با توافق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار شد دانش آموزان این مناطق به صورت موقت در کانکس مستقرشوند تا هرچه سریعتر اقدامات بازسازی مدارس انجام شود.
هاشمی همچنین با اشاره به اینکه در راستای تخریب و بازسازی کلاسهای درس آسیب دیده نیز رایزنی هایی با مجمع خیرین مدرسه ساز انجام شده است، خاطرنشان کرد: انشالله به زودی شاهد بازسازی مدارس زلزله زده این منطقه خواهیم بود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان نیز در این آیین اظهار کرد: با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد 22 کانکس با کاربری مدرسه جهت استقرار دانش آموزان در منطقه زلزله زده فین و روستای سیاهو با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان خریداری شد.
منوچهر دانشمند ادامه داد:بحمدالله امروز این کانکس ها در اختیار اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان جهت استقرار دانش آموزان منطقه زلزله زده قرار گرفت تا دانش آموزان بدون دغدغه خاطر تا زمانی که مدارس بازسازی شود به تحصیل علم به صورت مستمر ادامه دهند.
وی دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با توجه به نیاز مواد پروتئینی در مناطق کمتر توسعه در این استان 30 هزار بسته مواد پروتئینی در استان هرمزگان توزیع خواهد شد، ابراز داشت: در راستای ایجاد اشتغال و تامین نیازهای ضروری منزل در مناطق کمتر توسعه یافته لوازم گرمایشی و سرمایشی ، چرخ خیاطی، پوشاک و… در اختیار هم استانی های عزیزدر مناطق مورد هدف که توسط گروهای جهادی شناسایی شده به زودی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :