×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دیدار رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با مدیر منطقه ۴ شهرداری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان به همراه تعدادی از پلیس های تخصصی آگاهی با حضور در دفتر مدیر منطقه چهار نسبت به مسائل امنیتی از قبیل سرقت در محدوده این منطقه گفتگو نمودند.
علی پاسلار زاده‌ مدیر شهرداری منطقه چهار با اشاره به همکاری شهرداری و پلیس در اداره امور شهر، گفت: خوشبختانه تاکنون همکاری های فی مابین این دو نهاد خوب بوده است و انتظار می رود با توجه به نیازی که در این زمینه احساس می شود، این تعاملات به شکل گسترده تری ادامه یابد.
مدیر منطقه چهار شهرداری بندرعباس بر ضرورت افزایش همکاری پلیس با مجموعه شهرداری تاکید کرد و افزود: در مدیریت شهری مسائلی وجود دارد که موجب بروز آسیب های اجتماعی می شود و هم اندیشی مستمر شهرداری و پلیس با یکدیگر می تواند از این اتفاق ها جلوگیری نماید.

پاسلار زاده در خصوص موارد مقرر شده در این نشست به منظور همکاری های بیشتر عنوان کرد: مقرر شد انبارهای ضایعاتی و مکانهای مشکوک به نگهداری اموال مسروقه، توسط شهرداری منطقه چهار شناسایی شود و به پلیس آگاهی اعلام گردد.
همچنین به دلیل حضور همیشگی پاکبانان در محلات، تعدادی از پرسنل پاکبان جهت هماهنگی با پلیس در محلات آموزشهایی توسط پلیس آگاهی به آنها داده شود.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی و گفتگو با پلیس آگاهی، مقرر شد مکانی هایی برای پارکینگ موتور سیکلت ها در محدوده منطقه چهار در نظر گرفته شود.

برچسب ها :