×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احیای کارخانه «سند پلاست» با حمایت دادگستری کل استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان هرمزگان از احیای کارخانه سند پلاست با حمایت دستگاه قضایی خبر داد.

محمد شنبه زاده رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان هرمزگان با اشاره به منویات ریاست قوه قضاییه در خصوص احیای کارخانجات ورشکسته و بازگشت آنها به چرخه تولید کشور گفت: در راستای قرارداد ارفاقی و با پیگیری های صورت گرفته در کارخانه مذکور پس از ۱۰ سال مجدداً احیا و مقدمات شروع به کار آن فراهم آمد که هم اکنون جهت راه اندازی مجدد به مالکان تحویل گردیده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: شرکت سند پلاست در زمینه تولید سبد میوه فعالیت می کند و با توجه به ظرفیت استان هرمزگان در تولید محصولات کشاورزی خارج از فصل، می‌تواند موجب رونق کشاورزی و تسهیل دسترسی کشاورزان به انواع سبد های مورد نیاز برای بسته بندی و انتقال به موقع محصولات شود.

شنبه زاده با تأکید بر لزوم حمایت گسترده از تولید و چرخه اقتصاد کشور تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید استفاده کند و در این راه همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا به صورت ویژه به درخواست هایی که شرایط لازم در زمینه بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارند رسیدگی نماید.

برچسب ها :