×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر از فردا کار خود را در بندرعباس آغاز می‌کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسما کریمی روز سه شنبه در نشستی در خصوص تشریح برگزاری این نمایشگاه افزود:‌ رشته‌ها و استانداردهای فنی و حرفه‌ای توسط مربیان به بازدید کنندگان معرفی می‌شود و به عبارتی هر رشته با زیر مجموعه‌های آن که حدود ۳۰ تا ۵۰ عنوان شغلی را در بر می‌گیرد در هر غرفه معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: پارچه نوشته هایی هم در نمایشگاه نصب شده که بازدید کنندگان با اسکن آن توسط نرم افزارهای تلفن همراه خود می‌توانند وارد بخش‌های معرفی رشته‌هایی شوند که به صورت حضوری معرفی نشده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان اظهارداشت: این نمایشگاه که کار خود را از ساعت ۸هشت صبح روز چهارشنبه برابر با ۲۴ آبان آغاز می‌کند تا عصر جمعه همین هفته ادامه می‌یابد و فرصت مناسبی برای افراد جهت با رشته‌هایی است که شاید علاقه‌مند به فعالیت در آن‌ها باشند.

کریمی تاکید کرد: علاوه بر معرفی رشته‌ها و استانداردهای آموزشی از اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و شرکت های دانش بنیان در راستای تکمیل زنجیره ارزش دعوت شده که حضور و فعالیت آنها در این نمایشگاه می‌تواند فرصتی مغتنم در راستای توسعه بازاریابی فعالان و علاقه‌مندان به فعالیت در فرصت‌های شغلی مهارت محور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نیازسنجی مهارتی آینده هرمزگان در طرح آمایش سرزمین اشاره کرد و افزود:‌ نیازهای شغلی آینده هرمزگان در این طرح به صورت شفاف تعیین و مشخص نشده است و از طرفی هم به اندازه‌ای نیازهای آموزش‌های مهارتی در این استان وجود دارد که نیاز به کمک همه بخش‌ها و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای پاسخگویی به آنها وجود دارد.

برچسب ها :