×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
قیر رایگان جهت آسفالت معابر بافت های فرسوده اختصاص می یابد/ ظرفیت گردشگری جنگل حرا در نوار ساحلی بوستان ولایت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی نوبانی در هجدهمين جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت :دستاوردهای ماموريت ٢روز کاری به نفع شهر بندرعباس و در جهت هموار كردن مسير توسعه شهر بوده است.
نوبانی افزود: اسکله نخل ناخدا پس از انجام مطالعات در سازمان بنادر برای سرمايه گذاری در حوزه گردشگری به شهرداری واگذار می‌شود و اين مساله به طور جدی پيگيری خواهد شد.
شهردار عنوان كرد: متولی امور فرهنگی در شهرداری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است و اين كار در شهرداری يكپارچه خواهد شد و همه مسئوليت ها به اين سازمان واگذار ميشود.
نوبانی در بخش ديگری از سخنان با بیان اینکه در حال حاضر حسابهای شهرداری مسدود نيست، و حقوق پرسنل تنظیف، فضای سبز به روز وپرداخت شده ، تكريم پرسنل شهرداری را وظيفه ذاتی شهردار دانست و بيان داشت: پرسنل و نيروهای شهرداری سرمايه های سازمان می باشند.
اين مقام مسؤل پيرامون حضور خود در جلسه شهر های خلاق در رشت تصريح كرد: حضور بنده به عنوان شهردار در اين جلسه واجب بود چرا كه غيبت شهردار به منزله حركت نكردن شهر بندر عباس در مسير و اهداف شهرهای خلاق محسوب می شد.
نوبانی با اشاره به ظرفيت گردشگری جنگل حرا در نوار ساحلی بوستان ولايت گفت: موافقت احداث اسكله گردشگری در جنگل حرا گرفته شده و اين پروژه در برنامه هاي آتی شهرداری اجرائی خواهد شد.
شهردار بندرعباس توافق با شركت باز آفرينی شهری ،در مورد اختصاص قير رايگان جهت آسفالت معابر و خيابانهای بافت فرسوده را يك موفقيت برای شهرداری دانست و گفت: محلات حاشيه نشين و كمتر برخوردار بايد مورد توجه قرار بگيرند و با امضای اين توافق نامه مشكل آسفالت اين محلات حل خواهد شد.

نوبانی خاطر نشان كرد: همه ظرفيت های شهرداری پيرامون پيشگيری از انتشار پشه آئدس در شهر بسيج شده اند و مركز بهداشت به عنوان همراه شهرداری در اين مسير همكاری لازم را با ما داشته است و انتظار ميرود همه سازمانها مسئوليت اجتماعی خود را در قبال جان مردم بر عهده بگيرند تا امنيت جانی مردم و شهروندان به خطر نيفتد.

برچسب ها :