×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری به تكليف خود عمل می كند ساير دستگاهها همراهی و همكاری كنند/ فکر جمعی و حرکت گروهی در موقع بحران قطعآ اثر بخش و راهگشا خواهد بود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسماعيل موحدی نژاد در هجدهمين جلسه شورای شهر بندرعباس با دستور كار اقدامات انجام شده پيرامون مبارزه و پيشگيری از انتشار پشه آئدس گفت: شهرداری به وظايف خود پيرامون اين مساله عمل ميكند و قطعا جان مردم برايش اهميت دارد اما بايد برای يك كار فراگير نشست های تخصصی هفتگی برگزار شود و مسئوليت ها بين سازمان‌های مختلف تقسيم شود تا كار فراگير باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: آمار و ارقام عملكرد شهرداری و خدمات شهری مشخص و كاملاً شفاف است و با همراهی دانشگاه علوم پزشكی و مركز بهداشت شهر بندرعباس اقدامات پيشگيرانه از انتشار پشه آئدس در شهر در حال انجام است.

وی گفت :حساسيت در مجموعه سازمانها و ارگان‌های شهری پيرامون اين مساله ايجاد نشده و بايد همه سازمانها خود را در قبال اين بحران مسؤل بدانند و همه مسايل را بر دوش شهرداری نگذارند.
موحدی نژاد افزود :در دوازده ناحيه شهر بندرعباس تيمهای بحران ايجاد و در حال فعاليت هستند و اگر دستگاهها و سازمان‌های ديگر همراه باشند قطعا ميتوانيم از وقوع بحران جدی جلوگيری کنیم.

اين مقام مسؤل اظهار داشت:ستاد مديريت بحران شهر بندرعباس بايد هفتگی تشكيل شود و همه دستگاهها بايد به طور جدی پای كار باشند تا شهر به وضعيت بحرانی و حاد نرسد.

معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به آموزش چهره به چهره مردم در محلات تصريح كرد :جمع آوری نخاله ها ،زباله ها شهری و بهداشتی ،جمع آوری لاستيك های مستعمل سطح شهر ،بهسازی و پاكسازی خورها و مكان‌های تجمع آب شيرين، لايروبي جوی های آب و كانالهای دفع آب های سطحی در شهر به طور روزانه انجام می شود.
موحدی نژاد در ادامه سخنان خود بيان كرد:شهرداری بندرعباس آماده است تابلو ها و بيلبوردهای سطح شهر را برای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان پيرامون مساله پشه آئدس در اختيار سازمانها و نهادها قرار دهد و فكر جمعی و حركت گروهی در موقع بحران قطعا اثر بخش تر و راهگشا خواهد بود.
معاون خدمات شهری گفت : در بحث پاكسازی مرمت و لايروبی خورها همه شهرداری را مسؤل ميدانند در حالی كه در قانون اين مسأله فقط بر عهده شهرداری نيست و نياز است با تعامل بيشتر ارگانهای مسؤل مشكل ريشه ای حل شود.

برچسب ها :