×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استانداری‌ هرمزگان حائز رتبه نخست آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رضا مدرس با بیان اینکه هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی و سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، امروز ۲۴ آذر ماه با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد : استانداری هرمزگان در این جشنواره موفق شد رتبه نخست حوزه آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی را برای سومین سال متوالی کسب کند.

وی افزود: سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور به منظور تحقق ماموریت ها و با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه آموزش، توسعه پژوهش‌های کاربردی و تقدیر از دست اندرکاران و متولیان، سالانه عملکرد استانداری‌ها را در حوزه‌های آموزش و پژوهش مورد پایش و ارزیابی قرار می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت : بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد آموزشی استانداری‌ها در سال ۱۳۹۹ و شش ماهه نخست سال جاری، استانداری‌های هرمزگان در حوزه آموزش کارکنان شهرداری ها رتبه نخست را کسب کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد پژوهشی استانداری‌ها در سال 1399 و شش ماهه نخست سال جاری، استانداری هرمزگان به عنوان استانداری‌ برتر در حوزه پژوهش مدیریت شهری و روستایی کشور معرفی شد.

برچسب ها :