×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارزیابی فنی سامانه های اموال تملیکی در جریان سی و سومین بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برای سی و سومین بار از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات بندرعباس بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی با حضور در بخش‌های مختلف انبارهای اداره اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف فوری کالاهای موجود و ساماندهی و به روز رسانی پرونده های مربوط به این اقلام، دستورات لازم را صادر کرد.

در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، با نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، سامانه های اموال منقول این انبارها توسط کارشناسان مربوطه و مقامات قضایی به دقت مورد ارزیابی فنی و تحلیل و بررسی قرار گرفت و ضمن استخراج اطلاعات آن، ایرادات این سامانه ها به مسئولان مربوطه تذکر داده شد.

همچنین در ادامه، ضمن جداسازی و دسته بندی پرونده های قضایی مربوط به کالاهای مختلف به پرونده های جاری و مختومه، در خصوص هر مورد تصمیم گیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این بازدید با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: اموال و کالاهای موجود در انبارهای این سازمان، امانت و متعلق به بیت المال است و باید در حفظ و نگهداری و ساماندهی به وضعیت آنها با دلسوزی و مسئولیت پذیری عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی های کارشناسی و تفکیک کالاهای تاریخ مصرف گذشته، تقلبی، فاسد شده وغیر بهداشتی از سایر اقلام موجود در انبارها، دستورات لازم برای امحاء و معدوم شدن تعداد ۱۰۴۵ ردیف انواع کالاهای خوراکی، آشامیدنی، آرایشی بهداشتی و دخانی تاریخ مصرف گذشته، غیر استاندارد و غیر قابل استفاده صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه یکی از وظایف دستگاه قضایی حفاظت از حقوق عامه و بیت المال است ضمن تذکر به مسئولان سازمان اموال تملیکی و دیگر دستگاه های مسئول، بر لزوم دقت در نگهداری و تعیین تکلیف فوری اموال بلاتکلیف در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل ممکن تأکید کرد.

برچسب ها :