×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پلیس راهور همکار مستقیم ما در مدیریت شهری است/پليس قدرتمند و مردمی، ضامن تامين نظم انظباط پايدار در شهر است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، به مناسبت 26 آذر ماه روز حمل و نقل، نشست مشترك مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و سرهنگ مجيد صالح پور رييس پليس راهور استان و ارجمند معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری بندرعباس برگزار شد.
مهدی نوبانی در این نشست ضمن تبریک ٢٦آذر گفت: ارتباط پليس راهور و شهرداری بخش اعظمی از نظم و انظباط شهری را بر عهده دارد و تعامل اين دو مجموعه مشكلات ترافيكی و حمل نقل درون شهری را رفع كرده است.
شهردار بندرعباس ضمن تشكر و قدردانی از زحمات پليس و همكاران حوزه حمل و نقل عنوان كرد: تقدير اصلی از زحمتكشان را خداوند انجام می دهد و وظيفه ماست كه در هر حوزه ای آماده خدمت به مردم باشيم.
نوبانی افزود: پليس همكار مستقيم ماست و نقشه راه ما در حمل و نقل و ترافيک شهری همگام با راهنمايی و رانندگی است و قطعاً با نصب دوربين ها نقش بازدارندگی از تخلفات راهنمايی و رانندگی در سطح شهر اتفاق خواهد افتاد.
وي خاطر نشان كرد: نقاط حادثه خيز شهر توسط پليس شناسايی ميشود و شهرداری در كمترين زمان ممكن نسبت به رفع مشكل و نصب علايم راهنمايی و رانندگی ورود خواهد كرد.
شهردار بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود گفت: در شهرک پيامبر اعظم(ص) پس از اينكه مسكن و شهرسازی زمين به شهرداری واگذار كرد، ايستگاه راهنمايی و رانندگی برای نيروهای پليس ساخته خواهد شد تا دغدغه های مردم و پليس در آن منطقه رفع شود.
در اين ديدار كه با حضور جمعی از نيروهای پليس راهور، مديران شهرداری مناطق ، و مسولين حوزه حمل و نقل و ترافيک شهرداری بندرعباس برگزار شد، شهردار بندرعباس از نيروهای پليس و همكاران حوزه حمل و نقل و ترافيک شهری تقدير به عمل آورد.

برچسب ها :