×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تعیین محل مناسب برای شنا در مناطق ساحلی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان هرمزگان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های ساحلی، با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی مکرمه جهان اسلام حضرت زهرا (س) با اشاره به اهمیت کاهش مخاطرات در مناطق ساحلی، عنوان کرد: ایمن سازی مناطق حادثه خیز در مناطق ساحلی با نصب تابلوهای هشدار دهنده برای کاهش مخاطرات احتمالی از جمله غرق شدگی و همچنین تعیین محل های مشخص برای شنا در مناطق ساحلی در راستای رفاه مردم و گردشگران، در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات رفاهی در مناطق ساحلی برای رفاه مردم و گردشگران توسط دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه شهرداری ها نیز در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به برنامه ریزی برای کاهش آمار غرق شدگی در مناطق ساحلی، فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذیربط آمار غرق شدگان را به موقع منعکس کنند.

وی گفت: همچنين با توجه به اهمیت ارائه به موقع خدمات اورژانس به مصدومان در مناطق ساحلی، فرمانداران ایجاد پد فرود بالگرد اورژانس در نوار ساحلی را به عنوان یک اولویت پیگیری کنند.

رئوفی گفت: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا، تدابیر لازم جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی با ورود مسافران در مناطق ساحلی در راستای جلوگیری از گسترش این ویروس اتخاذ شود.

رئوفی با اشاره به اهمیت رعایت شئونات اسلامی در مناطق ساحلی و جزایر، تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی در مناطق ساحلی و جزایر استان، نیازمند اهتمام ویژه است.

برچسب ها :