×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و مجتمع دادگاه های کیفری و انقلاب بندرعباس در اولین روز کاری

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در اولین روز کاری خود به صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و مجتمع دادگاه های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد و پس از دیدار با کارکنان قضایی و اداری و استماع درخواست های آنان، دستورات لازم را به منظور بررسی مشکلات و بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی در جهت توسعه منابع انسانی، مشارکت قضات و کارکنان در اتخاذ تصمیمات و رفع چالش‌های موجود صادر کرد.

وی در فضای صمیمی با قضات و کارکنان اداری دادگستری در این مجتمع ها به گفتگو پرداخت و با اشاره به حفظ کرامت مراجعین دستگاه قضایی گفت: ادامه مسیر اعتماد مردم به دستگاه قضایی و اجرای سند تحول قضایی نیازمند تلاش مضاعف و تداوم اقدامات جهادی است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: صیانت از منابع انسانی در هر سازمان سهم بسزایی در موفقیت آن مجموعه دارد و در این راستا استفاده از سرمایه‌های فکری کارکنان و مشارکت دادن بهینه آنها در امور جاری و اتخاذ تصمیمات بسیار ضروری می باشد.

قهرمانی در ادامه با اعلام اینکه به مشکلات معیشتی همکاران واقف است یادآور شد: مسئولان قوه قضاییه در بخش های مختلف برای رفع مشکلات در حال تلاش هستند و ما نیز سعی خواهیم کرد از همه ظرفیت‌های قانونی برای ارتقاء سطح معیشت و رفاه کارکنان استفاده کنیم.

گفتنی است؛ مجتبی قهرمانی با حکم ریاست قوه قضاییه به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان هرمزگان معرفی شده است و طی مراسمی که روز گذشته(دوشنبه ۲۹ آذر) با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، رسماً معارفه و شروع به کار کرد.

برچسب ها :