×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
نشست کمیته استانی تبصره ۱۸ برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، كميته استانى تبصره ۱۸ به ریاست مهندس فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس کمیته و دبيرى مديركل امور اقتصادى و دارايى با هدف بررسى طرحهاى مشمول دريافت تسهيلات يارانه اى از محل بند الف تبصره ١٨ قانون بودجه ١٤٠٠ برگزار شد.
در حاشیه این جلسه دکتر دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با بیان اینکه جهادکشاورزی ۶۰ طرح را به دبيرخانه اين كميته معرفی کرده افزود این طرح ها در حوزه کشاورزی،شیلات،دامداری و… می باشد که پس از بررسی های کارشناسی با اکثریت طرح های مطروحه در بخش كشاورزى موافقت شد.
مديركل امور اقتصادى و دارايى و دبير كميته استانى در ادامه گفت اداره کل صنایع دستی،میراث فرهنگی و گردشگری نیز ۱۵ طرح پیشنهادی در حوزه گردشگرى ارائه نمود که با توجه به رعایت نکات دقیق کارشناسی با برخی طرح ها به صورت مشروط موافقت شد.
دکتر دسینه در پایان با بیان اينکه تسهيلات مذكور در استانهاى با نرخ بيكارى بالاتر از ميانگين كشورى به طرحهاى كارآفرينى، توسعه اى، تكميلى و سرمايه در گردش و نيز احياى واحدهاى توليدى قابل تخصيص است افزود مهمترین اهداف ما تسریع در فرآیندها و سهولت در امور است که با ایجاد بستری مناسب موجب اشتغال زایی و رونق در استان شود.

برچسب ها :