×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
سفر معاون وزیر اقتصاد به هرمزگان/ هدف: ترسیم مدل تأمین مالی پروژه‌های توسعه سواحل مکران

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در ابتدای این نشست مهندس دوستی استاندار هرمزگان با بیان اينکه ایران از معدود کشورهایی است که از معادن و نفت بهرمند است افزود این امر موجب می شود استان های بندری از پتانسیل بالایی برخوردار باشند و راه توسعه هرمزگان از همین طریق خواهد بود.
در بخش دیگری از این نشست دکتر مهدی دسینه نماینده وزیر اقتصاد در استان با بیان نقش مهم استان های ساحلی در توسعه و اقتصاد کشور افزود محمد هادی سبحانیان معاون اقتصادی وزارت اقتصاد به همراه مدیرکل بودجه، مدیرکل دفتر آینده پژوهی و جمعی از مشاوران و نمایندگان وزارت اقتصاد و روسای چند هولدینگ مالی به منظور ترسیم مدل تأمین مالی پروژه‌های توسعه سواحل مکران به هرمزگان سفر کرده‌اند.
وی افزود: در این سفر قرار است تا ضمن جمع‌بندی نیازهای توسعه‌ای هرمزگان در نشست با استاندار این استان، بازدید میدانی از ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و نیازهای آینده توسعه سواحل مکران انجام گیرد.
به گفته مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان، روسای هولدینگ‌های تأمین سرمایه امین و صبا تأمین در این سفر معاون اقتصادی وزیر اقتصاد را همراهی می‌کنند.
بازدید از سواحل مکران، بازدید از شهرهای سیریک و جاسک، بازدید از پروژه انتقال نفت از گوره تا جاسک، پروژه‌های پرورش میگو در سواحل شرقی هرمزگان و بازدید از پایانه نفتی کوه مبارک از دیگر برنامه‌های سفر سبحانیان به استان هرمزگان است.
.

برچسب ها :