×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای اولين بار در شهربندرعباس، ستاد اوژانس خدمات شهری راه اندازی می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسماعیل موحدی نژاد در جلسه ای كه با حضور معاونت خدمات شهری مناطق ،روسای نواحی ،مدير بحران و پدافند غير عامل ،رئيس سازمان مديريت پسماند و قائم مقام خدمات شهری و معاون بازرسی در محل سالن جلسات معاونت خدمات شهری برگزار شد گفت: در جهت رفع مشكلات فوری و حاد در حوزه خدمات شهری و دستور شهردار بندرعباس پيرامون افزايش سرعت عمل و رفع مشكلات در حوزه خدمات شهری اين ستاد باز ساز و كار نوين تشكيل می شود.
وی با اشاره به استفاده درست ازظرفيت همه نيروها در شهرداری عنوان كرد: كار در خدمات شهری فعاليت اداری نيست و زمان و وقت نمی شناسد و همواره بايد آماده باش باشيم ، تا رضايت مردم و شهروندان تامين شود.
وی تاكيد كرد:ستاد اصلی اورژانس در معاونت خدمات شهری مستقر می باشد و چارت جديدی برای نواحي در حوزه اورژانس خدمات شهری بايد تعريف میشود
موحدی نژاد افزود: ادره امانی مركز اورژانس هر منطقه واكيپ اورژانس خدمات شهری زير نظر معاون خدمات شهری منطقه فعاليت می كند.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس بيان داشت: در ستاد اورژانس خدمات شهری برای همه نواحی سه نيروی آموزش ديده به عنوان اپراتور پاسخگو برای لينک شدن با ١٣٧در ٣شيفت ٨ساعته بايد حضور داشته باشند تا مشكلات فوری و اورژانسی را ارجاع ورفع نمايند.
وی تصريح كرد:در همين راستا دوازده دستگاه خودروی نيسان برای همه نواحي تامين مي شود ودر كوتاه ترين زمان ابزار ماشين آلات تجهيزات و موانع مشكلات نواقص برای تشكيل ستاد بايد رفع شود.
وی گفت:شهروندان قطعا از شهرداری توقع خدمات مناسب دارند و ارائه خدمات به آنها وظيفه ماست وعملكرد ما بايد در جهت رضايت مردم و شهروندان باشد كه قطعا سامانه ١٣٧ با تشكيل اورژانس خدمات شهری مسئوليت سنگين تری را بر عهده خواهد داشت.
معاون شهرداربيان داشت : معاونين خدمات شهری منطقه ظرف مدت ٢٤ساعت ٣ نفر نيروی اپراتور با يك شماره تلفن همراه مشخص به خدمات شهری و بازرسی معرفی نمايند.
وی نيروهای حوزه خدمات شهری را يك ظرفيت بزرگ برای نشان دادن خدمت رسانی دانست و با استفاده از ظرفيت های بالقوة نيروی انسانی اين امر محقق ميشود.
وی در ادامه گفت:اقدامات وخدمات شهرداری را بازخورد ظرفيت خدماتی شهرداری تعريف كرد و اورژانس خدمات شهری را يك گام بلند در ايجاد رضايت و بازخورد مثبت شهروندان عنوان نمود.
در پايان اين جلسه صبحگاهی آرميده مدير بحران و پدافند غير عامل شهرداری پس از ارائه گزارش وضعيت جوی و بارندگی های چند روز آينده را تشريح نمود و بر آمادگی و آماده باش تمام اكيپ های دوازده گانه بحران در شهر بندرعباس تاكيد كرد.
وی استفاده از همه ظرفيت ها و نيروی های انسانی در جهت پيشگيری از بحران وسرعت عمل و مديريت ميدانی را يک فاكتور مهم در موقعيت بحرانی تعريف كرد و عملكرد انسجام يافته و برنامه ريزی شده را برای بحرانها لازم و ضروری دانست.

برچسب ها :