×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقویت و گسترش واکسیناسیون عمومی برای جلوگیری از گسترش سویه جدید ویروس کرونا ضروری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، عنوان کرد: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی هرمزگان مقصد بسیاری از مسافران در ماههای پایانی سال است.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: مناطق گردشگر پذیر استان از جمله جزایر با ورود مسافران همراه است و این مهم ضرورت نظارت بر اماکن گردشگری و اقامتی در این مناطق را دو چندان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در اماکن گردشگری، اقامتی و تفریحی برای جلوگیری از گسترش سویه جدید ویروس کرونا بسیار مهم است.

رئوفی، خاطرنشان کرد: تهویه مناسب مراکز تجاری برای جلوگیری از گسترش ویروس مورد توجه قرار و اهتمام قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مراقبت، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تقویت برنامه واکسیناسیون عمومی، تقویت آمادگی نظام سلامت برای پذیرش بیماران و آموزش همگانی و اطلاع رسانی گسترده از جمله مهمترین برنامه های است که باید برای مقابله با موج جدید ویروس کرونا در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: استقبال مناسب مردم استان از دوز سوم واکسن قابل تقدیر است و ضروری است این روند مناسب تا رسیدن استان به ایمنی نسبی و جلوگیری از گسترش ویروس تداوم یابد.

رئوفی تصریح کرد: با توجه سرایت گسترده سویه جدید کرونا از طریق مبتلایان به سایر افراد، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقبال از واکسیناسیون بهترین راهکارها برای مقابله با آن است.

برچسب ها :