×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل فولاد هرمزگان طی پیامی سالروز افتتاح شرکت را به همکاران و ذینفعان این شرکت تبریک گفت

مدیرعامل فولاد هرمزگان طی پیامی سالروز افتتاح شرکت را به همکاران و ذینفعان این شرکت تبریک گفت:

به نام خدا
ده سال از افتتاح فولاد هرمزگان دومین شرکت بزرگ فولادی پس از انقلاب که به دستان توانمند متخصصان داخلی ساخته شده گذشت و این شرکت با افتخار به دهه دوم زندگی خود وارد شد.
اکنون بر خود می بالیم که با اقتدا به سلیمانی ها و شهدای انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه و در شرایط همه گیری بیماری کرونا با یاری خداوند و شما کارکنان توانمند، کوشا و متخصص فولاد هرمزگان همچنان پله های ترقی و تعالی را پیموده و توانسته ایم با تداوم تولید و کسب رکوردهای پی در پی در پویایی اقتصاد کشور نقشی موثر را ایفا نماییم .
کسب افتخارات گوناگون در تولید ، فروش، بومی سازی قطعات، پژوهش و فناوری
نشان از هدف گذاری این شرکت برای کسب قله های موفقیت و تحقق اهداف عالیه شرکت به دستان توانمند شما می باشد.
اطمینان دارم با اجرایی شدن طرح های توسعه ای تولید ورق عریض، افزایش تولید زیر سقف و فولاد ستاره سیمین هرمز با استفاده از توان شرکت های داخلی و دانش بنیان، آینده درخشانی در انتظار فولاد هرمزگان است و این شرکت به زودی همچون نگینی در کشور و خاورمیانه خواهد درخشید.
اینجانب دهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد
هرمزگان‌ را به شما همکاران گرامی و سایر ذینفعان محترم شرکت تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و سربلندیتان را از خداوند متعال خواستارم و آرزومندم هر یک از ما بتوانیم با تاسی از راه سردار دل ها و رهنمودهای ولی امر مسلمین نقشی موثر در تنومند سازی درخت پر برکت انقلاب ایفا نماییم.

‎عطاالله معروفخانی

برچسب ها :