×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر هم‌افزایی دستگاه قضایی و سپاه پاسداران به‌منظور صیانت از امنیت عمومی و حقوق عامه

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فرمانده و جمعی از مسؤولان و کارکنان کادر سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با رئیس کل دادگستری استان دیدار نمودند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا «سلام اللّه علیها» و گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ است و تمامی مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی باید به حرکت در مسیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی افتخار کنند.

وی با تجلیل از عملکرد انقلابی سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که سپاه در همه مسائل کشور پرچم‌دار عزت و سربلندی است چنانچه در زمان بحران‌های ناشی از سیل، زلزله و حتی شرایط فعلی کشور تحت تأثیر ویروس کرونا ، سپاه و بسیج در خط مقدم حضور دارند.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه از بدنه مردم بودن را یکی از ویژگی‌ها و خصایص شاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برای مردم ثابت شده است که علاوه بر عمل به وظیفه ذاتی، در مسائل جانبی نیز مجموعه سپاه پاسداران با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در کنار مردم حضور دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مشترک دستگاه قضایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت صیانت از امنیت عمومی و حقوق عامه، به اقدامات صورت گرفته در زمینه تحول محلات و ایجاد گشت های مشترک رضویون و همچنین رفع تصرف از اراضی ملی و مقابله با صید ترال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دادگستری کل استان هرمزگان در راستای پیگیری حقوق عامه آمادگی لازم را برای هر نوع همکاری و هم افزایی با سپاه دارد.

قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح بخش دیگری از اقدامات و دستاوردهای‌ دادگستری استان ابراز داشت: رضایت‌مندی و اعلام حمایت مردم از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان، مبارزه با مفاسد اقتصادی و تدابیر اثربخش در سایر حوزه‌ها، عزم ما را در ادامه روند پیش رو جدی‌تر کرده است.

وی، تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویت‌های دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد و یادآور شد: مسیر تحول در دستگاه قضایی استان با کار شبانه‌روزی قضات و کارکنان در حال پیمودن است.

در ابتدای این دیدار سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان نیز با تبریک انتصاب مجتبی قهرمانی به عنوان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: مجموعه سپاه پاسداران با همه ظرفیت‌ها آماده تشریک مساعی و همکاری با دستگاه قضایی است تا از این طریق موجبات آرامش مردم را فراهم آورد.

برچسب ها :