×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتصاب دبیر هیأت های اندیشه ورزی دادگستری استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، محمد شنبه زاده را به عنوان دبیر هیأت های اندیشه ورزی دستگاه قضایی استان منصوب نمود.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اظهارداشت؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و توصیه های معاون اول محترم قوه قضاییه در جهت اجرای سیاست های کلان دستگاه قضایی؛ دبیر هیأت های اندیشه ورزی دادگستری کل استان هرمزگان مأموریت دارد؛ با برنامه ریزی، مطالعه، گردآوری مستند سازی و جمع بندی ایده ها، تجربیات و دیدگاه های خبرگان و افراد خلاق و همچنین برگزاری جلسات و نشست های فصلی موضوع محور با هماهنگی رئیس کل دادگستری، هیأت های اندیشه ورز را در سراسر استان فعال نماید تا به صورت مستمر امکان بهره مندی از این ظرفیت عظیم فراهم گردد.

وی در ادامه تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌ هیأت‌های اندیشه ورز پشتوانه محکمی برای تحقق اهداف و مأموریت‌های دستگاه قضایی به منظور حرکت در مسیر تعالی و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است و این هیأت ها می توانند با ایده ها و اندیشه های خلاقانه، مدیران را در اتخاذ تصمیمات مناسب و تسهیل و روانسازی امور یاری دهند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطر نشان کرد: به دبیر هیأت های اندیشه ورزی دستگاه قضایی استان تأکید شده است، حتماً از دانش و تجربه همکاران محترم قضایی و اداری، اساتید حوزه و دانشگاه و خبرگان استان در این هیأت ها استفاده شود.

گفتنی است، محمد شنبه زاده از قضات بومی استان هرمزگان و مشغول به خدمت در محاکم تجدید نظر استان است که ریاست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان را نیز برعهده دارد.

برچسب ها :