×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از سد آبخیز داری مرز در توکهور و هشتبندی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در پی درخواست های مکرر مردمی برای مقاوم سازی سد آبخیزداری مرز توکهور و هشت بندی دکتر علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عصر امروز با همراهی بخشدار توکهور و هشت بندی و جمعی دیگر از مسئولان محلی از سد آبخیزداری مرز در هشت بندی بازدید بعمل آورد.

سد آبخیزداری مرز بزرگترین سازه آبخیزداری در هشت بندی است که توسط اداره کل منابع طبیعی استان برای تقویت سفره های آب زیر زمینی احداث شده است و در پی افت شدید آب سفره های آب زیر زمینی در سال های اخیر، اهالی خواستار احداث سازه های آبخیزداری مستحکم جدید در منطقه برای رونق فعالیت کشاورزی از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان شدند.

لایروبی رودخانه های فصلی در توکهور و هشت بندی برای جلوگیری از ورود مجدد آب ناشی از سیلاب ها به مزارع و منازل، درخواست دیگر اهالی از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جریان این بازدید بود.

در پی بسته بودن راه ارتباطی روستاهای تیغ سیاه، مشکالدین، چاه خار و و راشک اهالی این مناطق از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان درخواست ارسال ماشین آلات راهداری برای بازگشایی مسیر های دسترسی این روستاها به شهر هشت بندی شدند.

همچنین اهالی دهستان چراغ آباد و روستای هشت بندی دو از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان درخواست تسریع در تبدیل ابنمای های این مناطق به پل شدند تا در مواقع بارندگی از محاصره سیلاب خارج شوند و دسترسی اهالی به شهر هشت بندی و مرکز شهرستان در مواقع اضطراری تسهیل شود.

برچسب ها :