×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتبار ويژه ای در بودجه 1401 برای رفع نقاط آبگیر و مشکلات زمان بارندگی دیده شود/ شهرداری با تمام ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات تلاش می کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی نوبانی در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه گزارش شهرداری بندرعباس از بارندگی های اخیر در سطح شهر، برگزار شد، بیان کرد: از تمام نیروها و كاركنانی كه در بحث بارندگی اخیر پای كار بودند و در صحنه حضور داشتند، تقدير خواهد شد.
شهردار بندرعباس اظهار داشت: برای رفع مشكلات و معضلات شهری در هنگام بارندگی اعتبار ويژه ای بايد در بودجه ١٤.١ديده شود.
نوبانی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهر با تمام ادوات و تجهیزات در هنگام بارندگی همراه مجموعه شهرداری بودند.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: همراهی تيم های جهادی با مجموعه شهرداری باعث شد محلات حاشيه نشين خسارت كمتری متحمل شوند.
نوبانی در ادامه اظهار داشت: رفع مشکلات و عیوب محلات، نیازمند یک عزم و اراده جدی است و شهرداری با تمام پتانسیل و ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات و نقاط آبگیر تلاش می کند.
وی افزود: برون رفت از بحران نياز به زمان سنجی، برنامه ريزی و مديريت همسو و نيروی انسانی و ماشين آلات دارد كه در مجموعه شهرداری در همه حوزه ها سعی كرده ايم توانمند و همراه باشيم.
نوبانی خاطر نشان كرد: ظرفيت ورود و خروج آبهای سطحی شهر مشخص است و قطعاً در هنگام بحران بايد مديريت به گونه ای باشد كه خسارت كمتری به مردم وارد شود و تمام توان مجموعه شهرداری در راستای بسيج همه سازمانها و ارگانها برای كنترل بحران بوده است.
شهردار بندرعباس بيان داشت : پيرامون بافت فرسوده و محلات حاشيه نشين و شهرک پيامبر اعظم بايد اقدامی ملی صورت پذيرد و تحولی اساسی و بنيادی در اين محلات ايجاد شود كه در سفر آتی رييس جمهور به استان انشالله اين مساله مطرح خواهد شد.

برچسب ها :