×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سیما و منظر محوطه ترمینال راه آهن بندرعباس بدون اقدام

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ۲۵ دیماه ۱۳۹۹ دادستان وقت عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای اجرای دستورالعمل پیگیری حقوق عامه به همراه جمعی از متولیان از اداره کل راه آهن و سالن ترمینال شهرستان بندرعباس بازدید کرد.
و اعلام شد با توجه به اینکه ورودی سالن ترمینال قطار بندرعباس منظر زیبایی ندارد و دو سال است که به حال خود رها شده، ضمن ورود به موضوع از باب حقوق عامه، دستورات لازم به منظور اقدام فوری در جهت زیباسازی منظر ورودی و ایجاد مبلمان و فضای سبز مناسب در این محل صادرشده است.
متاسفانه علیرغم دستور صریح دادستان عمومی و انقلاب ، هنوز اقدامی انجام نشده است. بندرعباس پایتخت اقتصادی ایران لقب گرفته و از آنجایی که مسافران از مناطق مختلف کشور به این شهر سفر می کنند واز همه مهمتر با افزایش بهای بلیط هواپیما، اقبال عمومی از سفرهای ریلی افزایش داشته و دارد ،جای سئوال دارد که علیرغم گذشت سه سال از آغاز عملیات طرح زیبا سازی و گذشت یکسال از دستور دادستان وقت عمومی و انقلاب مرکز استان همچنان مسکوت مانده است.
انتظار می رود متولیان نسبت به حفظ شأن شهروندان و مسافران هرگونه تعلل در اجرای آن را جایز ندانسته و به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

 

 

برچسب ها :