×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترويج ورزش همگانی شور و نشاط جامعه را به همراه دارد/ برگزاری این همایش ها مداوم اثرات مثبت آن برای شهر و مردم مفيد می باشد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، جشنواره بزرگ ترویج ورزشهای همگانی با حضور منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، محمد رضا امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان، اسماعیل بواشه رئیس هیات ورزشهای همگانی استان و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، عیسی عباسی و فریده عامری سیاهویی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
شهردار بندرعباس در این مراسم بيان داشت: سلامت جامعه در عصر جديد و زندگی ماشينی امری مهم و واجب است زيرا در شهرها با توجه به شرايط زندگی و مشغله كاری انسانها دچار كم تحركی می شوند.

نوبانی گفت: ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد می باشد، و مردم براساس فرهنگ و نگرش، باورها و همچنین با توجه به ویژگی های فردی و وضعیت مادی خود در ورزش همگانی شرکت می کنند.
وی افزود: برای گسترش ورزش همگانی ميتوانيم هر هفته برای يك منطقه يا محله برنامه ريزی ورزش همگانی داشته باشيم و با اين روش همه اقشار مردم از اين برنامه استقبال خواهند كرد.
شهردار بندرعباس اضافه كرد: گرد همايی و همايش برای تشويق و ترغيب جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در جهت توسعه ورزش همگانی گام نخست است و گام بعدی فرهنگ سازی است كه بايد اين حركتها مداوم و پی در پی در شهر تكرار شود تا اثرات مثبت آن برای شهر و مردم مفيد باشد.

برچسب ها :