×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگروه ملی برای رسیدگی به رفع محرومیت شهرستان بشاگرد راه اندازی می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، نرگس غلامپور با بیان اینکه کارگروه ملی برای رفع محرومیت از شهرستان بشاگرد تشکیل می شود اظهار داشت: پیشنهاد راه اندازی این کارگروه در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به شهرستان بشاگرد مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
وی افزود: در این سفر معاون رئیس جمهور از بخش ها و روستاهای مختلف بشاگرد بازدید و زیر ساخت های موجود و همچنین پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان را مورد بازدید و بررسی قرار داد‌.
وی گفت: با همراهی معاون رئیس جمهور در این سفر، توامان کمبودها و محرومیت در کنار ظرفیت های این شهرستان را معرفی کردیم و همچنین گزارش های آماری و تحلیلی در خصوص وضعیت شهرستان در چند دهه اخیر ارائه شد.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: پس از سفر در جلسه شورای اداری با حضور ریاست جمهور پیشنهاد تشکیل کارگروه ملی رفع محرومیت شهرستان بشاگرد مطرح و مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.
غلامپور یادآور شد: با توجه به حجم بالای نیازهای زیرساختی در شهرستان بشاگرد و همچنین پراکندگی جمعیت و شرایط خاص کوهستانی و جغرافیایی در این منطقه، رسیدگی به شهرستان کمتر توسعه یافته بشاگرد و ایجاد تحول اساسی در این منطقه نیازمند یک عزم ملی است.‌
وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و همچنین حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان هر چه زودتر این کارگروه راه اندازی و شروع بکار نماید.

برچسب ها :