×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۴۲ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در نتیجه اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان در بندرعباس خبر داد.

مجتبی قهرمانی اظهار داشت: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی، مأموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس را شناسایی نمودند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط ۴۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری و معدوم نمودند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی سوخت های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۳۵۰ ميليون ريال عنوان نمود و تصریح کرد: بنابر گزارش ضابطین، عوامل نگهداری این محموله قاچاق، شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

وی همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :