×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم پایانی رویداد علم داده برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان در سخنرانی پایانی ضمن تشکر از استقبال صاحبنظران از این رویداد ، رویکرد و هدف فولاد هرمزگان از برگزاریی چنین همایش ها و سمینارهایی را حل مشکلات حال و آینده شرکت و ارائه راه حل به صورت تخصصی عنوان کرد.

وی در سخنان خود گفت: همانطور که میدانید دیتا زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است ؛ هدف ما از برگزاری رویداد علم داده این است که دیتایی که در شرکت داریم را ابتدا به اطلاعات سپس به دانش و در نهایت به خرد تبدیل کنیم و انتظارمان این است که با حمایتی که خواهیم کرد این مهم از طریق توان متخصصان و پژوهشگران داخلی اتفاق بیفتد.

وی در ادامه از انتفاع صنایع داخلی از برگزاری چنین رویدادهایی خبر داد و گفت: با تولید دانش و خرد مطمئنا صنایع دیگر در کشور منتفع و با اشتراک گذاری راه حل ها مشکلات آن ها نیز حل خواهد شد و این موضوع خود نوعی حمایت از تولید ملی و در جهت رفع موانع خواهد بود.

کاظمی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که نگاه ما در فولاد هرمزگان به حل مسائل به صورت کاربردیست لذا در این رویداد مسئله کاهش عیوب تختال با استفاده از دیتایی که از ابتدای تاسیس کارخانه تا کنون جمع آوری کرده ایم را مطرح کردیم و انتظارمان این است که متخصصان و پژوهشگران راهکارهای خود را به صورت کاربردی به ما ارائه بدهند، بدیهی است تیمی از متخصیصن فولادی تمامی راهکارها را مطالعه و بهترین آن ها را انتخاب ، عملیاتی و به دانش و خرد تبدیل خواهند کرد.
معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان تصریح کرد : سعی خواهیم کرد که این دانش را به گروه مبارکه و شرکت های دیگر از طریق انتقال دانش فنی ، منتقل و از آن استفاده نماییم.

اولین رویداد علم داده با همت فولاد هرمزگان و همکاری پارک علم و فناوری از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ دیماه در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.

برچسب ها :