×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با مشارکت خیرین تا ۴ سال آینده پرونده مدارس تخریبی بسته می شود.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،مهراله رخشانی مهر بعدازظهر امروز در بازدیدی که جهت بررسی خسارات ناشی از سیل به مدارس شهرستانهای رودان و میناب داشت، اظهار کرد: حدود ۱۹ و نیم درصد فضاهای آموزشی کشور نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی هستند.
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در چند سال اخیر صورت گرفته است، افزود: ۷۰ درصد مدارس هرمزگان که نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی است، با جایگزینی فضاهای جدید مساله اش حل شده است.
رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین ابراز داشت: ۲۶۶ مدرسه هم که در هرمزگان پیش بینی شده نیازمند بازسازی می باشند پرونده اش با مشارکت قابل توجه خیران طی دوره چهارساله بسته می شود.
رخشانی مهر با تاکید بر اینکه دولت هم سعی کرده است طی ۴ سال اخیر سهم خود را در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری تامین کند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم مهرماه سال آینده با توجه به میزان اعتبار ابلاغی که به استان در سال ۱۴۰۰ از منابع مختلف از جمله پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ و همچنین از محل اعتبارات محرومیت زدایی انجام شده، مهر خوبی در حوزه فضاهای آموزشی استان خواهیم داشت.
وی در پایان اظهار داشت: پیش بینی می کنیم طی چهار سال آینده در صورت مشارکت خیرین پرونده مدارس تخریبی به طور کامل بسته گردد.
گفتنی است، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفر به هرمزگان با همراهی مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و جمعی از مسئولین جهت بررسی خسارات ناشی از سیل از هنرستان شبانه روزی کشاورزی علی بن ابیطالب(ع) و امیرکبیر و دو واحد آموزشی دبیرستان شهید مطهری و دبیرستان شاهد واقع در رودان بازدید کردند.

برچسب ها :