×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف سه قطعه از اراضی خالصه واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای چاهو غربی جزیره قشم مجموعاً به مساحت ۱۸ هزار متر مربع خبر داد.

مجتبی قهرمانی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۱۷ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: اعاده این اراضی در اجرای دستور مقام قضایی و با همکاری مأمورین پلیس امنیت اقتصادی جزیره قشم انجام شده است.

وی همچنین با تأکید بر تداوم اینگونه اقدامات در راستای اجرای قانون و برای احقاق حقوق مردم جزیره قشم، تصریح کرد: همه مسئولان و کارگزاران نهادهای اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع، با دستگاه قضایی همکاری نمایند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از نظارت دقیق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر پرونده‌های مرتبط با این حوزه نیز خبر داد و تصریح کرد: پرونده‌های قضایی که توسط دستگاه‌های مرتبط در این خصوص مطرح می شود به صورت مستمر مورد رصد و پیگیری دبیرخانه قرار می گیرند تا بدون هرگونه اطاله دادرسی به سرعت تعیین تکلیف شوند.

برچسب ها :