×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بررسی ۱۹طرح در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ظهر امروز دوشنبه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک به ریاست رضا مدرس معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان و با حضور اعضای این کمیسیون در استانداری هرمزگان برگزار شد.

مدرس با اشاره به بررسی ۱۹ طرح در این کمیسیون گفت: پنج طرح پرورش میگو، ۲طرح مرغداری، بسته بندی آب آشامیدنی، کارگاه نجاری، دانه بندی شن و ماسه، محصولات بتنی، تولید ذغال چوب به روش نوین، تولید لوله های آبیاری قطره ای، تولید سبد پلاستیکی، دانه بندی سنگ گچ، کشت گیاهان گرمسیری، ۲ طرح تولید خوراک دام و آبزیان و یک واحد کارخانه آسفالت در نشست امروز کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بیان کرد: با رای اعضاء کمیسیون، اجرای هشت طرح تصویب و پنج طرح که با ضوابط قانونی مغایرت داشت مورد مخالفت قرار گرفت.

وی افزود: شش طرح نیز به منظور استعلام و بررسی مجدد به دستگاه های مربوطه ارجاع شد.

قانون هوای پاک دارای ۳۴ ماده است که بر اساس ماده ۱۱ این قانون، کمیسیونی در هر استان به ریاست یکی از معاونان استاندار تشکیل می شود که مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ریاست دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد و مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیرکل سازمان بازرسی استان و فرماندار مربوطه دیگر اعضای این کمیسیون را تشکیل می دهند.

برچسب ها :