×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تجلی واقعی شخصیت زن در ابعاد شخصیتی حضرت زهرا، الگویی برای تمام اعصار است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مراسم جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، معاونین شهردار، سرپرست حراست شهرداری، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری و مشارکت تمامی بانوان شاغل در شهرداری بندرعباس در تالار شهید آوینی برگزار شد.
شهردار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)و روز زن و مادر به همه بانوان فرهمند و فرهيخته ی خانواده بزرگ شهرداری بیان کرد: فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، لطف بی كران خداوند سبحان، نام با عظمتش جاويد در قرآن، همراه والای امیر بی همتای مومنان می باشد.
مهدی نوبانی گفت:آنچه امروز بانوان ما بايد مورد توجه قرار دهند سعی، صبر، سيرت و روش زندگی حضرت زهراست.
نوبانی با بیان اینکه تجلی واقعی شخصيت زن در ابعاد شخصيتی حضرت زهرا، الگویی برای تمام اعصار است،تصریح کرد: امروز بايد تلاش كنيم اخلاق رفتار و سبک زندگی حضرت زهرا در خانواده ها ترويج شود و زنان اگر فقط يک نشانه و رفتار از فاطمه را الگو قرار دهند قطعاً نشر دهنده عطوفت و مهر و محبت حضرت فاطمه می باشند.
شهردار بندرعباس در ادامه اظهار کرد: تغییرات و تكنولوژی در روش‌های زندگی در مكاتبات در انتقال اطلاعات و اخبار تاثير گذاشته اما مكتب علی و فاطمه مكتبی جاودانه برای پاک زيستن و پاك بودن است.
نوبانی گفت: بهره بردن از نور رحمت مغفرت و عزت زهرای اطهر لياقت ميخواهد كه بانوان سرزمين ما لايق هستند.
نوبانی افزود: زن اسوه هر چه خوبی است و بنده افتخار ميكنم كه بخش عظيمی از پرسنل شهرداری را بانوان تشكيل می دهند.
شهردار بندرعباس در پایان گفت : انشاالله زندگی و اخلاق همه ما با زندگی و اخلاق علی و فاطمه گره بخورد.

برچسب ها :