×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
نشست كميته مديران ارتباطات و امور بين الملل كلانشهرها

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مريم پاسالار در اين نشست كه با حضور دکتر بهادری جهرمی سخنگوی رییس شورای اطلاع رسانی دولت و مديران ارتباطات و امور بين الملل كلانشهرهای ايران در تهران برگزار شد گفت: نگاه مديران ارشد بايد در حوزه روابط عمومی به سمت سويی باشد كه از ظرفيت های بانوان در اين حوزه به نحو احسن استفاده شود و قطعاً اگر از زاويه ديگری به روابط عمومی ها نگاه شود ميتوانيم انديشمندانه بودن و خلاقانه بودن و ظرافت اين حوزه را به آسانی كشف كنيم.
وی بيان داشت: در اين جلسه بانوان مدير در حوزه روابط عمومی حضور ندارند و تنها نماينده بانو در اين حوزه از شهر بندرعباس است و خرسندم كه شهردار بندرعباس در اين امر پيشگام بوده و به بنده اعتماد كردند.
پاسالار در بخش ديگری از سخنان خود عنوان كرد : هم انديشی در روابط عمومی ها يک مزيت و امتياز بزرگ است زيرا اين حوزه در حال حاضر بزرگترين سرمايه سازمانی برای هر مجموعه است و ميتواند افكار عمومی و مردم را در جهتي هدايت كند كه تعامل و همكاری و همياری مردم را در حيطه های مختلف به همراه داشته باشد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس اظهار داشت: استفاده از ظرفيت شهرهای خلاق از جنبه اقتصادی بايد تقويت شود و ايجاد نمايشگاه‌های دايمی و موقت جهت تقويت اقتصادی توليد كنندگان محصولات خانگی امری اجتناب ناپذير و ضروری است.
مريم پاسالار بيان داشت: شهرهای خلاق ميدانی برای شكوفايی خلاقيت مردم است و نشان دادن اين خلاقيت در شبكه شهرهای خلاق نياز به يک پيوستگی و تعامل فراگير و كاملا گسترده دارد كه بايد همه شهرهای خلاق در اين مسير گام بردارند.
وی تأكيد كرد: خروجی نشست های ملی بايد اثرات مثبت خود را در مناطق و شهرها نشان دهد و قطعا بار علمی و تخصصی اين نشست تجربه ای ارزنده برای همه مديران خواهد بود.
پاسالار تصريح كرد: گسترش فعاليت های فرهنگی به خصوص مباحث هنر مردمی در هر شهر توسط ارگانهای مختلف پيگيری ميشود اما شهرداری ها به واسطه تعامل بيشتر با مردم و جامعه ميتوانند پيشرو باشند. وی با اشاره به برگزاری جشنواره فيلم صد ثانيه ای تهران در گذشته گفت :رويدادهای هنری و فرهنگی اين پتانسيل را دارند كه به عنوان درگاه توليد محصول و كالای فرهنگی در شهرداری ها تبديل شوند و شهرداری ها به عنوان متولی مديريت شهرها اين وظيفه را بايد به نحو احسن انجام دهند.
پاسالار در ادامه سخنان خود خاطر نشان شد: از ظرفيت مديران كلانشهرها می توان به عنوان رايزن فرهنگی استفاده كرد و تربيت نيروهای انسانی متخصص و كار آمد در اين بخش در نهايت به سرمايه های انسانی پيشرو و خلاق تبديل خواهند شد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس در نشست ديگری كه با حضور دکتر محسن پیرهادی رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس برگزار شد با اشاره به سهم آلايندگی و ارزش افزوده گفت: ساز و كار اين مسايل بايد به گونه ای باشد كه منافع شهرداری ها و منابع اين بخش برای توسعه شهرها به موقع تامين شود.
اين مقام مسول در خصوص تفكيك بودجه روابط عمومی ها و ارزش افزوده صدا سيما نيز با طرح مساله استفاده صحيح و بجا از منابع و منافع برون سازمانی شهرداری ها تاكيد كرد:شهرداری ها و روابط عمومی های شهرداری بخش بزرگی از برنامه های فرهنگی و تبليغاتی و محيطی شهرها را بر عهده دارند و در بحث بودجه همواره نياز به تامين هزينه برای توليد و ترويج آثار و توليدات می باشند.

برچسب ها :