×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زمینه استقرار حکمرانی هوشمند در هرمزگان فراهم شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در نشستی که ظهر امروز چهارشنبه به ریاست محسن خاکی نهاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان برگزار شد، آخرین وضعیت ارتباطات در استان مورد بررسی قرار گرفت.

خاکی نهاد در این نشست اظهار کرد: ابزار موثر برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل زیرساخت های ارتباطی، تدوین بسته های سخت افزاری و نرم افزاری، بهره‌گیری از فرآیندهای هوشمند، تعامل و مشارکت بخش خصوصی و دولتی باید به عنوان الزام های دستیابی به حکمرانی هوشمند مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی، با بیان اینکه تمامی اعضا باید طرح ها و برنامه های خود در حوزه حکمرانی هوشمند را به اشتراک بگذارند، گفت: با بهره گیری از ابزارهای لازم، باید زمینه استقرار حکمرانی هوشمند را در هرمزگان، به عنوان استان پایلوت فراهم کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، محرومیت زدایی، رفع تبعیض، عدالت در توزیع امکانات و ارائه خدمات بی منت به مردم را مهمترین سرفصل های سیاست گذاری دولت سیزدهم در محورهای مختلف عنوان و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مطلوب و ارزان در حوزه ارتباطات حق مردم است و باید با ایجاد شرایط رقابتی سالم و ضمن توجه به حقوق متقابل کلیه ذینفعان، خدمات قابل ارائه در این بخش را ارزان به دست مردم رساند.

این نشست با حضور مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری هرمزگان، مدیران کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، ارتباطات زیرساخت و تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق، مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه هرمزگان و مدیر نمایندگی اپراتور ایرانسل در استان برگزار شد.

برچسب ها :