×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بهره برداری از 75 پروژه فضای آموزشی در دهه فجر/ 307 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سیدفخر الدین هاشمی امروز در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷۵پروژه آموزشی درقالب ۳۰۷کلاس با زیر بنای۳۵ هزار و۶۶۷مترمربع در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها مبلغ 300 میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه ابراز داشت: برنامه مجموعه نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ، اولویت قرار گرفتن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در سال‌های گذشته نیز تمرکز و توجه بر این موضوع بوده است.
هاشمی با اشاره به اینکه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس هرمزگان بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مدرسه به صورت مشارکتی ساخته شده است، خاطرنشان ساخت: جهش مدرسه سازی در استان، نشان از عشق و علاقه مردم به کار خیر مدرسه سازی و توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده است.
به گفته وی، در مجموع ۱۷۲ مدرسه توسط مجموعه نوسازی مدارس استان در دست ساخت است که از این تعداد۱۰۷ مدرسه با اعتبار یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز ساخته می شود.

برچسب ها :