×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جنایات رژیم پهلوی برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی صبح امروز در آیین “زنگ انقلاب” که در مدرسه دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با تأکید بر ضرورت آشناسازی به‌ویژه نسل جوان با جنایات رژیم پهلوی، اظهار کرد: در طول تاریخ بسیار اتفاق افتاده که ظلم آشکاری بر مردم یک سرزمین روا شده اما به‌دلیل عدم رجوع به تاریخ و فراموشی این جنایت‌ها و ظلم‌ها، آن ملت دوباره مورد ظلم واقع شده‌اند.

وی با بیان اینکه ولایت مداری و ظلم‌ناپذیری به‌عنوان ارکان اصلی موفقیت نظام اسلامی به شمار می‌رود، مرور وقایع تاریخی از جمله 17 شهریور، مسجد گوهرشاد و … را به‌ نسل جوان و دانش آموزان توصیه کرد و افزود: معلمان امید و خودباوری را به نسل جوان و دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان و سرمایه‌های اصلی کشور تزریق کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، گفت: مردم در هرمیدانی که انقلاب به آن نیاز داشته حضور پررنگ و مؤثر داشته اند و رخداد همه اتفاقات بزرگ مانند کربلای 4 و ظهور شخصیت های بزرگی مانند شهید فخاری ها و سردار سلیمانی‌ها ثمره همین انقلاب است.

دوستی، جمهوری اسلامی ایران را حافظ منافع امت اسلامی عنوان کرد و افزود: در دوران پهلوی منحوس، یک ژنرال امریکایی برای کشور تصمیم می گرفت اما امروز به برکت خون شهدا و اقتدار نظام اسلامی، روزی نیست که سربازان سپاه اسلام در سواحل خلیج فارس به آمریکایی‌ها سیلی نزنند.

وی، ادامه داد: طی بیش از چهار دهه گذشته، خوشبختانه ایران عزیز توانسته به قدرت و دانش لازم در حوزه های مختلف دست پیدا کند اما اولویت فعلی کشور معیشت و اقتصاد است که دولت نیز تمام اهتمام خود را برای رفع مشکلات این بخش بکار بسته است.

استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش غربی‌ها برای تضعیف اهرم‌های قدرت در ایران و ضرورت حفظ قدرت دفاعی کشور، گفت: غربی‌ها اگر لحظه‌ای احساس کنند ما در دفاع از کشور و منافع خود ضعف داریم و اگر اقتضاء زمان به آن‌ها این اجازه را بدهد، افرادی مانند هیتلر و استالین را بازتولید خواهند کرد.

دوستی، بار دیگر به حضور پررنگ مردم در مقاطع حساس تاریخی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: امروز الحمدلله نسل جوان و به‌ویژه دهه هفتادی‌ها نیز در همه صحنه ها حضور دارند و میدان‌داری آن‌ها را در عرصه رزم میدانی، ورزش و دانشگاه به خوبی می توان لمس کرد.

استاندار هرمزگان، گسترش عدالت و پیشرفت ایران را به عنوان دو سیاست مهم ذیل شعار دولت مردمی – ایران قوی عنوان کرد و گفت: ما به عنوان نماینده دولت مقید هستیم از همه ابزارها برای بهبود اوضاع کنونی گام برداریم و خدمت بی منت به‌ مردم را نقشه راه و خط مشی اصلی خود می دانیم.

برچسب ها :